Mini brandblusser PinQy

Auteur Topic: Mini brandblusser PinQy  (gelezen 121070 keer)

0 gebruikers (en 95 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #210 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:35:13
@palmpie

Je zou trouwens al moeten weten dat het op de markt brengen van een brandblusser zonder PED-certificatie, ongeacht welke lidstaat in Europa, strafbaar is. Dus dit is geen EN3-verhaal, doch een verhaal over veiligheid inzake een drukvat.

Stel mij eigenlijk de vraag of je uberhaupt wel op de hoogte bent?

Het zal me een worst wezen of een middel in een druk vat zit, in een plastic zak of een russische bom is:

http://nl.youtube.com/watch?v=t1IvKJr1wTQ

het gaat erom of je voldoet aan de afspraken die we in Europa gesteld hebben voor een blusmiddel... Kom dus maar op met de PDF's en je zal me niet meer horen als ze kloppen!  ;)


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #211 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:40:25
Kom nou gewoon met die rapporten over de brug man! Je geeft reacties waarmee je je eigen glazen ingooit. Je roept dat alles in orde is, en als er gevraagd wordt om bevestiging geef je geen thuis.

Consumenten zijn anno 2008 erg kritisch en willen onafhankelijk bewijs dat iets goed is. Als je dat niet kunt leveren heb je pech. Als het in orde is kun je toch gewoon morgen die testrapporten online zetten?
Ik wil best positief zijn over dit product en zie voordelen, maar dan moet het wel kloppen.

Wat voor onzin is dit nu?

Ons product is gecertifieerd (oa ook REACH).

Denk je nu werkelijk dat onze firma hier met documenten gaat staan zwaaien op basis van simplistische argumenten?

Ik zie dat het gesprek (voor zover je dit nog een gesprek kan noemen) is verschoven van opmerkingen inzake beperking bluscapaciteit, echte blusser dooft vetbrand, moet PED-gecertifieerd zijn,.... naar een discussie inzake .... documenten?

Triestig verhaal!

Misschien eens en voor altijd: PinQY is PED-gecertifieerd, CE-gekeurd en haar blusmiddel bezit alle certificaten.


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #212 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:42:17
@palmpie

Ik versta niet goed waarom je de `extinguisher ball` hierbij betrekt.

Misschien ter info: is verboden in Europa omwille van het feit dat de consument gewond kan geraken tijdens `explosie` van de bal


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #213 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:42:44
Ik blijf het niet opschrijven...  :-X

Kom dan op met de rapporten in PDF formaat van de bluscapaciteit volgens de EN-3?  ??? Als je zoveel filmpjes kan maken kan je ook even naar de scanner lopen om de documenten in te scannen.... ::)  Bedrijfsgeheime informatie kan je gewoon zwart maken... Doet de CIA ook...  ;D ;D


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #214 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:44:13
@palmpie

En ik blijf het niet herhalen.

Ons product bezit alle certificaties.

Aan de andere kant: het feit dat U over `latjes


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #215 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:45:47
sorry,


over latjes begint geeft toch wel een indruk over onwetendheid.

U vergeet blijkbaar het feit dat wij een eigen fabriek hebben en perfect weten wat de regelgeving is.

Dus voor eens en voor altijd: alles OKIDOKI, daarvoor hoef ik jou nog niet rapportjes in PDF-formaat door te sturen


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #216 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:49:20
Wat voor onzin is dit nu?

Ons product is gecertifieerd (oa ook REACH).

Denk je nu werkelijk dat onze firma hier met documenten gaat staan zwaaien op basis van simplistische argumenten?

Ik zie dat het gesprek (voor zover je dit nog een gesprek kan noemen) is verschoven van opmerkingen inzake beperking bluscapaciteit, echte blusser dooft vetbrand, moet PED-gecertifieerd zijn,.... naar een discussie inzake .... documenten?

Triestig verhaal!

Misschien eens en voor altijd: PinQY is PED-gecertifieerd, CE-gekeurd en haar blusmiddel bezit alle certificaten.



wat heeft REACH (http://www.vrom.nl/pagina.html?id=22887) met blussen / bluscapaciteit te maken? Wat heeft PED met het blussen van een brand te maken? Dat jullie je milieu zaakjes goed op orde hebben en dat het drukvat niet explodeert in je handen geloof ik best (dat is het het minste wat een product mag doen....) maar waar ik benieuwd naar ben is de 'core business' van een blusser....: het blussen ::)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #217 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:51:38
sorry,


over latjes begint geeft toch wel een indruk over onwetendheid.

U vergeet blijkbaar het feit dat wij een eigen fabriek hebben en perfect weten wat de regelgeving is.

Dus voor eens en voor altijd: alles OKIDOKI, daarvoor hoef ik jou nog niet rapportjes in PDF-formaat door te sturen

Om de discussie te stoppen... Wel tijd om allemaal fantastische filmpjes te maken... een trainingscentrum af te huren voor testen... maar het inscannen van een paar documentjes  kan niet... ::) ::) Dus we moeten je alleen op je blauwe(?) ogen geloven.....  ^-^
Bij wie / door wie hebben jullie deze testen laten doen? Dat is toch geen bedrijfsgeheim? ???


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #218 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:52:04
Gasten,

Amuseer jullie nog. Ik moet hier stoppen, want zoals sommige forumleden aangeven, krijg ik als standwerker ademhalingsproblemen.

Ga nu nog vlug effe vuurtje doven met mijn certificaten in pdf-formaat. Helaas zonder Rijkstypekeurmerk want het zijn maar een beperkt aantal pagina`s, die weliswaar meer doven dan een encyclopedie.

Wat vertelde men nu weer? In het land der blinden is eenoog koning?

Geniet in Nederland van het Rijkstypekeurmerk, drink er nen goeien Leffe op en doe zo verder!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #219 Gepost op: 8 oktober 2008, 22:53:46
Gasten,

Amuseer jullie nog. Ik moet hier stoppen, want zoals sommige forumleden aangeven, krijg ik als standwerker ademhalingsproblemen.

Ga nu nog vlug effe vuurtje doven met mijn certificaten in pdf-formaat. Helaas zonder Rijkstypekeurmerk want het zijn maar een beperkt aantal pagina`s, die weliswaar meer doven dan een encyclopedie.

Wat vertelde men nu weer? In het land der blinden is eenoog koning?

Geniet in Nederland van het Rijkstypekeurmerk, drink er nen goeien Leffe op en doe zo verder!

Conclusie: geen onafhankelijke testen van het product op bluscapaciteit.