Vooreerst ben ik geen vertegenwoordiger maar de `baas`, meer nog de eigenaar.
Tot slot: waarom komen zoveel Nederlanders naar Vlaamse ziekenhuizen? Omdat Vlaamse doktors met papier staan te zwaaien of omdat er know how en kwaliteit is die niet in Nederland is gekend?
Dit is niet de plaats noch het moment om met documenten te staan zwaaien.
Ik merk wel dat een gesprek omwille van een fenomenaal blusmiddel word verlegd naar een vraag inzake documenten. Indien ik U vertel dat wij gecertifieerd mag U er van uitgaan dat wij te goeder trouw zijn en effectief in het bezit zijn van alle nodige documenten.
Je zult als eigenaar/baas van dit ding toch wel met me eens zijn dat deze hele campagne in Nederland totaal mislukt is.Als je als eigenaar/baas van dit ding alles serieus had genomen had je er niet zo,n poeha van gemaakt.En iets lopen verkondigen over certificaten prima,maar laat die certificaten dan ook zien.
Mij proberen te overtuigen met filmpjes gaat niet lukken,die kunnen mij teveel worden gemanipuleert.Dus ik hoor graag wanneer er een eerlijke demo is,ik zal dan mijn agenda raadplegen of ik tijd heb.
Dan,was het niet slimmer geweest om een erkend brandbeveiligingsbedrijf in de arm te nemen.En aan hen dit ding te laten zien en beoordelen.Zij kennen de markt,en kunnen je zo vertellen of zo,n blusser kans van slagen heeft in Nederland.En kunnen wellicht helpen om dat ding op de markt te kunnen krijgen in Nederland.Een aantal aanpassingen,en dat ding kan onder rijkstypekeur op de markt worden gebracht.Sterker,ze zouden de blusser kunnen opnemen in een leveringsbestand.En je hoeft er zelf alleen maar voor te zorgen dat die dingen leverbaar blijven,de verkoop kun je aan dat bedrijf over laten.
Stiekem lopen doen over de blusstof heeft geen enkele zin.Gezien de beelden,die ik heb gezien zou ik zomaar aan een bepaalde schuimsoort kunnen gaan denken die een hoog impregenerent karakter heeft.Wil ik echt weten wat er inzit,koop ik er 1,en laat de hele handel analyseren.Weet ik het alsnog,is het dan inderdaad een nieuwe blusstof.Dan wordt PingQy bedankt voor hun vinding.Ik knal de blusstof in1 van onze eigen 6ltr blussers.En strijk de centen op,van iemands anders onderzoeksresultaten naar een nieuwe blusstof.Tja,het is eten,of gegeten worden in deze branche.
Dus daarom is het wel handig om een sterke partner te hebben,die ook nog gelooft in dat product.
Oja,ik zag dat ik er cafepraat op na hield.jammer mister PingQy,ik zit dagelijks in deze branche.En ik weet wat er allemaal zich afspeeld.En ik weet welke zinloze pogingen er al ondernomen zijn om een nieuwe nog betere blusser op de markt te zetten.Van zaken die wel een kans van slagen hebben,tot diep trieste pogingen.Maar ik weet ook welke eisen er worden gesteld,en geloof me de eisen worden de komende tijd alleen maar aangescherpt.
Dus nog een reden om een brandbeveiligingsbedrijf als partner te hebben.Zij kennen de markt,en weten of uw product een kans van slagen zou kunnen hebben.