Ik begin er niet steeds over dat het zo'n fantastische blusser is... Ik voel met steeds genoodzaakt om op je beweringen te reageren zodat een consument die dit leest zelf een afgewogen oordeel kan maken om het wel of niet te kopen...
Beste Palmpie,
U wordt geconfronteerd met een product hetgeen uw stoutste verwachtingen overtreft. Het dooft alles en het kan zelfs niet meer opnieuw aangestoken worden. 210ml vs een 6KG blusser die faalt om zelfs een vetbrand te doven.
Uw reactie beperkt zich tot `getruceerde opnames`, `waar zijn de attesten`, uitnodigingen gaan we niet op in, EN3 bullshit-verhaal,... en nu de consument.
Indien U brandveiligheid hoog in het vaandel zou dragen zou uw eerste bekommernis het welzijn van de particulier moeten zijn en elk nieuw blusmiddel met een toegevoegde waarde, of het nu voldoet of niet aan bepaalde onder lobbywerk verkregen eisen (blijf maar poederblussers verkopen, want daar leven we van...), moeten toejuichen.
Dit hoor ik niet en U gaat bovendien niet in op een zeer duidelijke uitnodiging om het product zelf te mogen testen.
Ik zou nog beginnen geloven dat U op een of andere payroll van een gekende poederblusfabrikant staat.