Mini brandblusser PinQy

Auteur Topic: Mini brandblusser PinQy  (gelezen 121123 keer)

0 gebruikers (en 92 gasten bekijken dit topic.

PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #270 Gepost op: 11 oktober 2008, 19:45:51
Dacht dat dit een professioneel forum was: heb nog steeds geen aanvraag tot demonstratie ontvangen.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #271 Gepost op: 11 oktober 2008, 19:46:28
[/color]

Ons product is zodanig slecht dat het door verschillende europese verzekeringsmaatschappijen (je weet wel, mensen die geen enkele ervaring hebben inzake brandbestrijding in vergelijking met jullie ervaring in Nederland) gratis word aangeboden aan hun klanten als ideaal hulpmiddel aangezien de huidige poederblussers NIET voldoen. Oh ja, en het zijn er een pak!
Zou ik ook doen als verzekeringsmaatschapij,een leuk cadeautje als welkom na het afsluiten van een inboedelverzekering.En zolang diezelfde verzekeringsmaatschapijen braaf poederblussers adviseren in een woonhuis hoef jeje inderdaad geen zorgen te maken over hun deskundigheid.Want ja,bij brand wordt die poederblusser in huis leegespoten.En als binnen 2 jaar de electrische aparatuur het begeeft,dan vertel je ze gewoon dat het erg dom was om een poederblusser in huis te gebruiken.En dat ze daarom niet,of maar gedeeltelijk de claim wordt betaald.

Nee ze hebben groot gelijk dat ze zo,n wonderblusser cadeau doen aan hun klanten. ::)
De waarheid komt vanzelf wel boven tafel. ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #272 Gepost op: 11 oktober 2008, 19:51:39
Laat met niet lachen! Net zoals je opmerking dat je een staaltje onmiddelijk zou analyseren. Zoals Coca Cola zeker?
Als ik in de Cola-branche had gezeten,had ik inderdaad wel eens willen weten hoe Coca Cola wordt gemaakt.Maar wat moet ik nu met die wetenschap. ???

Nee,deze branche is veel leuker.En zo te hooi en te gras krijg je nog wel eens informatie toegespeeld,informatie waar iemand erg krampachtig over doet omdat geheim te houden.Tewijl het niet zo geheim is. 8)


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #273 Gepost op: 11 oktober 2008, 19:52:27
beste forumleden,

wat ik dus tot op heden nog steeds niet begrijp is het feit dat U een uitnodiging heeft ontvangen om via email contact op te nemen en te Utrecht bij Stator Brandbeveiliging (opleidingscentrum brandweer en prive voor bedrijven) een demonstratie, dewelke U desnoods zelf mag uitvoeren, bij te wonen.

Dan kunnen we het gelijk, na een overtuigende demonstratie, even over de `attesten` hebben dewelke zonder enig probleem kunnen worden voorgelegd. EN3 uiteraard en bijgevolg Rijkstypekeurmerk NIET

info@pinqy.com (mocht tot op heden geen enkele email ontvangen)
Nog steeds geen reactie op onze uitnodiging ontvangen.

Rare zaak!
Dacht dat dit een professioneel forum was: heb nog steeds geen aanvraag tot demonstratie ontvangen.

Waarom zouden forumleden naar Utrecht rijden om dit blusmiddel te bekijken / testen? Als u de werking van het product wilt bewijzen lijkt het mij verstandig om dit zelf aan te tonen door op diverse plaatsen in het land demonstraties te geven. ???


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #274 Gepost op: 11 oktober 2008, 19:57:24
Waarom zouden forumleden naar Utrecht rijden om dit blusmiddel te bekijken? Als u de werking van het product wilt bewijzen lijkt het mij verstandig om dit zelf aan te tonen door op diverse plaatsen in het land demonstraties te geven. ???

Jullie wilden toch een niet-getruceerde demonstratie. Bovendien als jullie begaan zouden zijn met brandbestrijding en wij tonen aan wat wij claimen, zou ik toch wel gerust de verplaatsing willen maken.

Ik wil ze gerust in Brussel ook geven, is dichter voor mij.

Wat `over in diverse plaatsten in het land geven van demonstraties` betreft: jullie zijn hier toch de professionelen die continue alles afbreken.

Dus nogmaals, effe naar Utrecht, demonstratie en papiertjes op tafel.


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #275 Gepost op: 11 oktober 2008, 19:58:27
Als ik in de Cola-branche had gezeten,had ik inderdaad wel eens willen weten hoe Coca Cola wordt gemaakt.Maar wat moet ik nu met die wetenschap. ???

Nee,deze branche is veel leuker.En zo te hooi en te gras krijg je nog wel eens informatie toegespeeld,informatie waar iemand erg krampachtig over doet omdat geheim te houden.Tewijl het niet zo geheim is. 8)

Schitterend Peter71, dus dan kan jij nu voor alle forumleden even uitleggen wat wij hebben.

Ben eens benieuwd


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #276 Gepost op: 11 oktober 2008, 20:00:49
nog aan het wachten op de scheikundige analyse?


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #277 Gepost op: 11 oktober 2008, 20:05:57
Nog steeds geen vraag ontvangen voor de demonstratie.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #278 Gepost op: 11 oktober 2008, 20:10:01
Schitterend Peter71, dus dan kan jij nu voor alle forumleden even uitleggen wat wij hebben.

Ben eens benieuwd
??? ???
Waarom moet ik dat doen?Het is niet mijn product/vinding.
Als je zelf zo trots bent op jullie product,vertel je zelf wat erin zit.Dan weet iedereen waar hij het over heeft.
Jullie hebben nog geen eens zo hele gekke vinding gedaan,alleen door de manier waarop jullie het product hebben promoot heeft dat de nodige vragen hier opgelevert.Vragen waar je zelf geen antwoordt op wil geven,of gaat verbloemen met argumenten dat de EN3 blussers niet kloppen,dat het rijkstypekeur niet klopt en zelfs illegaal is.En zo kan ik wel even doorgaan.

Je hoeft maar enkele sites van brandbeveiligingsbedrijven te bekijken,of productinfo bij hun aan te vragen.En dan zul je al snel zien dat een blustijd van 7 seconden wel heel erg weinig is,tegenover de normale brandblussers die op de Ned markt te verkrijgen zijn.
Dus diezelfde brandbeveiligingsbedrijven zouden jullie kunnen helpen om jullie product te verbeteren,zodat ook de Nederlands markt voor jullie open ligt.Waarom hebben jullie dat dan niet gedaan?Geef daar dan eens antwoordt op.


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #279 Gepost op: 11 oktober 2008, 20:15:26
De geloofwaardigheid van dit forum en de reacties van haar leden is bedroevenswaardig.

Op basis van intellectueel verdraaide argumenten reageren en bovendien niet op een invitatie ingaan getuigen van een vooringenomen arrogantie om blijkbaar de heilige cultuur van het rijkstypekeurmerk in Nederland te handhaven.

Het is duidelijk dat niet het belang van de particulier, dus niet de consument (!), word vooropgesteld doch wel persoonlijke inzichten die aan de hedendaagse realiteit voorbijgaan.

Ik heb getracht op een constructieve manier inhoud te geven aan een innoverend blusmiddel, doch dmv infantiele opmerkingen - die opzichzelf niets met brandbestrijding te maken hebben - word de volledige credibiiteit van dit forum en haar `gezagsdragers` ondermijnt.

Het posten van verdere informatie of reacties heeft dan ook geen enkele zin.

De essentie van de zaak, welzijn van de burgers, speelt hier immers geen enkele primaire rol. Toekomstige lezers van dit topic raad ik dan ook alvast aan de moeite te nemen alles te doornemen wat hier werd neergeschreven. Niet de infantiele reacties, dewelke in schril contrast staan met objectief weergegeven argumenten en waarschijnlijk hierna zullen volgen.