De geloofwaardigheid van dit forum en de reacties van haar leden is bedroevenswaardig.
Op basis van intellectueel verdraaide argumenten reageren en bovendien niet op een invitatie ingaan getuigen van een vooringenomen arrogantie om blijkbaar de heilige cultuur van het rijkstypekeurmerk in Nederland te handhaven.
Het is duidelijk dat niet het belang van de particulier, dus niet de consument (!), word vooropgesteld doch wel persoonlijke inzichten die aan de hedendaagse realiteit voorbijgaan.
Ik heb getracht op een constructieve manier inhoud te geven aan een innoverend blusmiddel, doch dmv infantiele opmerkingen - die opzichzelf niets met brandbestrijding te maken hebben - word de volledige credibiiteit van dit forum en haar `gezagsdragers` ondermijnt.
Het posten van verdere informatie of reacties heeft dan ook geen enkele zin.
De essentie van de zaak, welzijn van de burgers, speelt hier immers geen enkele primaire rol. Toekomstige lezers van dit topic raad ik dan ook alvast aan de moeite te nemen alles te doornemen wat hier werd neergeschreven. Niet de infantiele reacties, dewelke in schril contrast staan met objectief weergegeven argumenten en waarschijnlijk hierna zullen volgen.
Jammer dat je op deze manier de welbekende handdoek in de ring gooit,en inderdaad niet goed leest wat we hier allemaal schrijven.Je doet net of we jouw product afkraken,en doen alsof we het helemaal niets vinden.
Maar ik vindt het erg belangrijk dat ieder mens de kans moet hebben om in geval van brand een goede EN betrouwbare brandblusser te kunnen pakken.En niet op dat moment erachter moet komen dat dat ding toch niet zo goed was.
En nog steeds gebeurt het dat een brandblusser dienst weigert,ondanks de regels en de nog jaarlijkse controle.
We hebben het hier in Nederland inderdaad allemaal dicht getimmert met regels,regels die jij waarschijnlijk in de toekomst ook in andere europesche landen gaat tegenkomen.Dus stop je nu je kop in het zand,prima.Maar over een tijdje ga je toch tegen deze zelfde regels aanlopen.Zul je alsnog je product moeten gaan aanpassen.En geloof me,de kans dat dit gaat gebeuren is erg groot.
Ga je dan nog alles en iedereen tegen de schenen schoppen?
Want de kwaliteit van dit forum staat los van de reacties die hier zijn gegeven,dus erg jammer dat je dit dan ook ter discussie stelt.Want alle reacties roepen om meer informatie,en alle reacties geven aan dat dit product door ontwikkeld moet worden.Want nog steeds hebben erg weinig particulieren een brandblusser in huis.Brandpreventie thuis staat hier in Nederland nog steeds in de kinderschoenen,dus elke bijdrage is welkom.Als dit product is door ontwikkeld,en geschikt is gemaakt voor de nederlandse markt zit er zeker toekomst in.Dit kan alleen door de regels na te leven en te voldoen aan de NEN-EN3.Alleen dit moet je wel willen,voorlopig sta je zelf de verkoop van dit product in de weg.En heb ik het idee dat je zelf wel in dit product gelooft,alleen nog geen kaas hebt gegeten van verkoop.