Daar doelde ik dus gister al op. De stichting zou beter zijn huiswerk moeten doen. Ik ken mensen die totaal niets meer met fotografie of journalistiek van doen hebben. Die hebben ooit de PPK nodig gehad voor hun werk. NU wordt deze gewoon elk jaar weer afgegeven zonder een goede controle. De PPK heeft naar mijn mening wel waarde. Als de stichting erachter zijn zaakjes op orde heeft....
Remco
Ja ik denk dat hij geen of weinig waarde heeft.
Natuurlijk zal hij wel af en toe z'n waarde bewijzen maar volgens mij gebeurt dit te weinig.
Dat hij te makkelijk wordt uitgegeven neem ik van je aan. Ik heb er geen zicht op, en daar zal ik ook niet over oordelen.
Je kunt als welke instelling/bedrijf dan ook regels opstellen, maar als ze niet gehandhaafd worden, dan heeft het allemaal weinig nut. De PPk wordt simpelweg slecht gecontroleerd, of je nu bij wijze van spreken met je PPK staat te zwaaien of met een papiertje waarop dat staat dat je foto's maakt voor het één of ander, het maakt niet uit.
Waar ligt dan het probleem ?
Is de polite te coulant met het toelaten van fotografen binnen de afzetting, of is het gewoon onwetendheid van de politie doordat ze slecht voorgelicht zijn ?
Of misschien wel heel wat anders...........
Roept u maar