Tussentijdse bloedingen

Auteur Topic: Tussentijdse bloedingen  (gelezen 7283 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Summer16

• Gast
Gepost op: 7 april 2007, 14:00:14
Hoi,ik heb dringende hulp nodig,ik weet niet of het hier thuishoort(sorry als het niet zo is)
Ik ben 30 maart ongesteld geworden,en donderdag 5 april een tussentijdse bloeding gehad,dit is nog steeds aan de gang,het is een soort bruine afscheiding.Ik ben 16 jaar,gebruik niet de pil en ben niet seksueel actief.
Kunnen jullie me ASJEBLIEFT zeggen wat dit is,ik ben iemand die zich heel erg druk maakt om iets wat eigenlijk helemaal niks kan zijn.
Ik durf niet naar de dokter of het aan iemand te vertellen.
Ik heb niet echt buikkrampen ofzo maar soms voel ik een klein beetje pijn in me onderrug en een raar gevoel in me onderbuik.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 7 april 2007, 14:14:37
Hoi Summer16,
Ik weet niet wat het is en ik denk dat bijna niemand hier het kan vertellen. Als je een betrouwbaar oordeel wilt hebben ga dan naar de dokter toe. Die heeft daar jaren voor geleerd en kan er direct iets mee. Met hulp zoeken op internet gaat het zeker niet over!

Mijn advies, ga naar de dokter en leg uit wat er aan de hand is. Artsen hebben een beroepsgeheim dus je hoeft niet bang te zijn dat iemand ander zoiets te weten komt.

Groeten en succes,
Gerard

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #2 Gepost op: 7 april 2007, 14:27:29
En om het dan nog maar even te benadrukken: Ga asjeblieft op korte termijn naar een dokter! Dan weet je snel waar het mogelijk vandaan zou kunnen komen en wordt er tenminste wat aan gedaan! Er is niets erger dan zo in spanning en onzekerheid te blijven!

Sterkte ermee..

Gr,

Dirk.

1of4

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 7 april 2007, 16:11:14
Zelfs al zou hier een arts mee lezen.. Die arts wil je toch zien.

Langs je eigen huisarts gaan lijkt mij het beste of ga naar de GGD als je niet naar je eigen huisarts wilt.

Maar zoals NikonDirk al aangeeft op korte termijn...

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 7 april 2007, 17:29:28
Zoals hier boven al geschreven is is de dokter de enige die je echt kan helpen. Bel anders even met je huisarts. Sterkte!

Kanarie

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 7 april 2007, 18:19:37
Ik sluit me aan bij bovenstaande adviezen.

Ook voor mij is het veel te riskant om te gaan speculeren over wat er aan de hand kan zijn, hoewel ik wel een beetje een idee heb, maar daarvoor zou ik meer informatie nodig hebben en dan nog mis ik de ervaring, dus mijn advies blijft in dat opzicht onbetrouwbaar. Als ik zelf iets heb waar ik me zorgen om maak, is ook de beste weg mijn eigen huisarts. Dat is ook beter voor je eigen privacy.

Verder hoef je zeker niet bang te zijn dat je voor paal staat omdat er misschien niks aan de hand is. Je hebt een duidelijke klacht, weet niet wat het is en maakt je ongerust. Dat lijkt me toch bij elkaar een goede reden om langs de huisarts te gaan.
Vervolgens zijn er bij de huisarts 2 mogelijkheden:
- Er is iets aan de hand en je krijgt hulp.
- Er is niets (ernstigs) aan de hand en jij bent 1) gerustgesteld en 2) hebt weer wat geleerd. Als je toch nog ergens onzeker over bent of iets niet begrijpt, schroom dan niet om de arts vragen te stellen.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 9 april 2007, 15:52:09
Ben toch wel benieuwd naar wat je uiteindelijk gedaan hebt...  :|

Summer16

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 9 april 2007, 17:50:06
Bedankt voor jullie reacties allemaal.
Ik ga morgen een afspraak maken bij de dokter en dan horen jullie het wel!
Groetjes

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 23 april 2007, 17:27:13
Zou ze nog wel kunnen reageren vraag ik mij zo langzamerhand af? :|

Makkelijk zo'n forum: zit in de rats, maak ff accountje aan, log in, stel vraag, wordt enigszins gerust gesteld en laat vervolgens helemaal niets meer van je horen... :-X  :(

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #9 Gepost op: 24 april 2007, 09:03:09
Zou ze nog wel kunnen reageren vraag ik mij zo langzamerhand af? :|

Makkelijk zo'n forum: zit in de rats, maak ff accountje aan, log in, stel vraag, wordt enigszins gerust gesteld en laat vervolgens helemaal niets meer van je horen... :-X  :(
>:( >:( >:( >:( >:(

Als je je afvraagt waarom ze niet meer reageert: Dat hebben Kanarie en ik haar aangeraden. We vonden het al vrij onverstandig om zo'n persoonlijke vraag op het forum te zetten, en met de uitslag van haar huisarts hebben wij (en ook jij) helemaal niks te maken. Ze is jou niks verschuldigd, en ze doet niks fout.
Arts  www.alphalog.nl