Rotterdam, 15 april Fortis Marathon

Auteur Topic: Rotterdam, 15 april Fortis Marathon  (gelezen 8101 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 12 april 2007, 12:39:37
Meer ambulances inzetten? 8) 8) (Heb ik weer wat te fotograferen! Voertuigen dan natuurlijk)


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #11 Gepost op: 13 april 2007, 09:34:38
Sprinklerinstallatie tegen de hitte

De organisatie van de Fortis Marathon in Rotterdam zet aanstaande zondag sprinklerinstallaties in om de lopers te verkoelen.
 
uitgegeven: 09:04 13-04-2007 gewijzigd: 09:04 13-04-2007  


De installaties zullen staan op 25,5 kilometer, op de Laan op Zuid bij de Erasmus Brug en op het 38 kilometer punt dat is na het Kralingse Bos.

Daarnaast worden extra verzorgingsposten ingericht voor de marathonlopers en krijgt iedereen een fles water van de organisatie. De organisatie doet ook een dringend beroep op de deelnemers om vanwege het warme weer hun verwachte eindtijd bij te stellen.

Zondag wordt een temperatuur verwacht van maximaal 25 graden. Dat is uitzonderlijk warm voor de tijd van het jaar.

Bron: Rijnmon.nl

En om de kilometer een AED, hopen dat ze niet vaak nodig zijn.  ;)


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 13 april 2007, 11:53:12
De SIGMA staat op het 35KM punt, ze wisten het nog niet zeker.


logistiek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
Reactie #13 Gepost op: 13 april 2007, 17:24:28
er worden 2 combinaties deze dag ingezet,
gnk oost zal ergens in de 30 kilometer staan, men is de beste plek nu aan het uitzoeken,
gnk west ( hoogst waarschijnlijk, de aanvraag is de deur uit )
zal positie nemen op het hennekeplein thv albeda college en daar stanby staan.
de ovdg en vc zullen achter de hekken staan op de coolsingel.
dus mooie kiekjes kunnen altijd hahahaha
er zullen ook veel wagens te zien zijn op de wilhelminakade daar er een GBO is, waar alle diensten in plaats nemen.
ook moet het eigen personeel voorzien worden van het nodige dus de 17-870 ( de mooiste uiteraard )
zal de gehele dag heen en weer rijden, eens zien wie die op de gevoelige plaat krijgt.
voor de slimmerikken onder ons en die niet het hele parcours afwillen voor een plaatje,
om 1/2 9 is de briefing op WPC dan staat alles bij elkaar van de witte kolom.

veel plezier mannen deze dag. ( en vrouwen natuurlijk. )

groet

logistiek. 8)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #14 Gepost op: 13 april 2007, 17:29:07
dat watersproers vinden lopers altijd erg fijn:S
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 14 april 2007, 19:26:46
om 1/2 9 is de briefing

Welke tijd bedoel je daarmee?


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #16 Gepost op: 14 april 2007, 19:29:18
Welke tijd bedoel je daarmee?

Half 9 s'ochtends  ;)


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 14 april 2007, 20:13:58
Half 9 s'ochtends  ;)

Dan ligt ik nog te slapen 8)


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 15 april 2007, 19:30:12
Ik heb me de P lopen zoeken naar het SIGMA, ben er maar een tegengekomen en dat was op de Kralingse Plaslaan vlakbei de Brugwachter. Die agenten zeiden dat er ook nog een team stond op de bosdreef.

Maar ik heb Logistiek gezien hoor in zijn 17-870 ;D Heb alleen z'n kontje geplaat van de 17-870 :|


logistiek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
Reactie #19 Gepost op: 16 april 2007, 07:34:42
forumgenoten, graag wil ik nog even wat rechtzetten maar wat door de voorbereidingen voor de marathon niet meer is gelukt.
betreft het sigmateam van gnk west, dat zij naar het zuster hennekenplein gingen is eigenlijk al vlug terug gedraaid en zij zouden via de telefoon thuis oproepbaar zijn.

ook heeft men gekeken naar het besproeien van mensen met de hitte, het feit dat de lopers dit erg fijn vinden was er ook de kanttekening dat het vernevelen van water met deze hitte ook salmonella met zich mee zou kunnen brengen,
niettemin was het een hele drukke dag voor ons (ook gezellig natuurlijk ) echter niet stil gezeten en was het zoals iedereen weet te warm voor de marathon.

groet

logistiek. 8)