Online scanner voor Astrid???

Auteur Topic: Online scanner voor Astrid???  (gelezen 4497 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ffemt19

  • Adjudant (bevelvoerder)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 798
  • We finish what others can't
    • Brandweer Lommel
Gepost op: 10 april 2007, 20:02:19
Hoi,

Weet iemand of er net zoals voor P2000 een scanner online staat voor de paging van Astrid, meer en meer korpsen schakelen over op Astrid dus er moet straks ook een en ander te lezen zijn op Astrid paging scanners.

ffemt19


Go home we got it !!!  We finish what others can't


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #1 Gepost op: 10 april 2007, 20:19:03
Weet iemand of er net zoals voor P2000 een scanner online staat voor de paging van Astrid, meer en meer korpsen schakelen over op Astrid dus er moet straks ook een en ander te lezen zijn op Astrid paging scanners.

Scannerluisteren was altijd verboden in België, het 'onderscheppen' van semafoonberichten valt ook onder scannerluisteren, dus je zou je voor kunnen stellen dat men in België iets voorzichtiger is het met publiceren van dergelijke berichten...

Groeten, Peter.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #2 Gepost op: 10 april 2007, 20:25:21
Scannerluisteren was altijd verboden in België, het 'onderscheppen' van semafoonberichten valt ook onder scannerluisteren, dus je zou je voor kunnen stellen dat men in België iets voorzichtiger is het met publiceren van dergelijke berichten...

Groeten, Peter.


Ik zou maar niet meer door België naar Frankrijk reizen als ik jou was (als software ontwikkelaar van PDW.....)  ;D ;D ;) :)


ffemt19

  • Adjudant (bevelvoerder)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 798
  • We finish what others can't
    • Brandweer Lommel
Reactie #3 Gepost op: 10 april 2007, 20:45:43
Weet ik dat dat verboden was en is.
Maar misschien dat er een Nederlandse scanner luisteraar deze online zet?

Paging is ook in België nationaal en niet zoals men vroeger de intentie had louter regionaal uit zenden.

ffemt19
Go home we got it !!!  We finish what others can't