Ongeval met brandweervoertuig - Almere 12-04-2007

Auteur Topic: Ongeval met brandweervoertuig - Almere 12-04-2007  (gelezen 5571 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #10 Gepost op: 13 april 2007, 11:51:13
De Zeewoldenaar bleek te veel alcohol te hebben genuttigd. Een ademanalyse leverde een promillage op van 2,2. Dit is ruim vier keer zoveel als toegestaan.

Iedere keer als ik zoiets lees vraag ik het me weer af  ???

Hoe krijg je het voor elkaar om om 11 uur 's morgens al dronken te zijn? En dan niet licht aangeschoten maar echt teveel gedronken. Voor zo'n promillage moet je ruim 8 biertjes in een uurtje gedronken hebben...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 13 april 2007, 14:26:01
Iedere keer als ik zoiets lees vraag ik het me weer af  ???

Hoe krijg je het voor elkaar om om 11 uur 's morgens al dronken te zijn? En dan niet licht aangeschoten maar echt teveel gedronken. Voor zo'n promillage moet je ruim 8 biertjes in een uurtje gedronken hebben...

Als je de vorige avond (erg) goed in de olie hebt gezeten kan het de volgende morgen nog in je bloed zitten en ''verkeer'' je dus nog onder invloed! Alhoewel 4 keer wel erg veel is!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #12 Gepost op: 13 april 2007, 19:12:39
Geloof me we hebben een hele vette bak als leen-hw 8)



Meer foto's www.112-Almere.nl

Meer foto's volgen


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #13 Gepost op: 14 april 2007, 18:20:09
Als je de vorige avond (erg) goed in de olie hebt gezeten kan het de volgende morgen nog in je bloed zitten en ''verkeer'' je dus nog onder invloed! Alhoewel 4 keer wel erg veel is!

je kan ook gewoon niet naar bed gaan en door gaan met waar je gebleven was. ^-^
Nemo me impune lacessit