Hier zou ik me persoonlijk ook veel beter in kunnen vinden. Goed idee mark. Heb nou een beetje zoiets van '' Net alsof er afschuwelijke dingen zijn gezegd in betreffende topic en dat mag dan niemand weten. Als er nou een slotje op was gekomen had ik er persoonlijk best begrip voor kunnen opbrengen, want het is tenslotte ook geen makkelijk onderwerp.
Misschien iets voor de mods om eens naar te kijken in de toekomst?
"Dat mag dan niemand weten" is naar mijn mening een interpretatie wat jij ervan maakt. Als een moderator een topic verhuisd is dat omdat er zaken worden benoemd, welke niet geschikt zijn voor een forum, of waarvan wij vinden dat bepaalde dingen niet door de beugel kunnen.
Een beetje vertrouwen in de mods zou ook niet verkeerd zijn in deze. Het is voor de leden vervelend dat ze het dan niet meer kunnen lezen, maar daar is het juist voor bedoeld, om het niet meer te kunnen lezen.
Als wij er alleen een slotje opzetten, en alles laten staan, dan schiet het 't doel voorbij. Het komt een enkele keer ook nog wel eens voor dat je een topic maar even snel "in het modhok parkeren" omdat het daar niet goed gaat, maar je wilt als moderator overleggen, of je hebt geen tijd om het hele topic op dat moment op te schonen. Het blijft vrijwilligerswerk, dus dan moeten de leden maar even wachten tot het topic al dan niet opgeschoond terug komt.
Dus de topic verhuizen, en daarbij een begeleidend schrijven (zoals het nu gaat dus) vind ik een goede werkwijze.
Verschillen van mening zullen er altijd blijven bestaan op zo'n groot forum als deze...........