Politieauto betrokken bij ernstige aanrijding A1 - Hengelo 20-04-2007

Auteur Topic: Politieauto betrokken bij ernstige aanrijding A1 - Hengelo 20-04-2007  (gelezen 21437 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

paul_hartog

• Gast
Reactie #20 Gepost op: 21 april 2007, 16:54:39
triest ongeval idd :-\
sterkte aan alle betrokkenen :-[

Maaike

• Forum gebruiker
  • Gelderland-Midden AVZ (Dieren)
Reactie #21 Gepost op: 21 april 2007, 18:27:51
Inderdaad een merkwaardig ongeval........sterkte aan alle betrokkenen

En de media draai bijna altijd alles om....ga maar gewoon af op de persberichten van de politie zelf want die kloppen wel
Maaike

PH-PXA

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 21 april 2007, 20:05:52
Jmmr van die wagen, als de agenten maar zonder kleer scheuren eraf komen vind ik het best O0

Een auto is toch te vervangen, en de blauwe doktors niet!

Greetz roy

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 21 april 2007, 20:11:07
De agenten waren dezelfde avond alweer thuis, dus dat viel mee, hoe het met de ambulanceverpleegkundige is weet ik niet, is in ieder geval niet best :-\
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

PH-PXA

• Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 21 april 2007, 20:14:51
Dat was ik vergeten te typen, maar ik hoop het allerbeste voor de Ambulancebroeder!!!!!!!!

greetz roy

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 22 april 2007, 18:55:52
Op RTVOOST staat dat de ambulanceverpleegkundige in levensgevaar verkeert :-[

paul_hartog

• Gast
Reactie #26 Gepost op: 22 april 2007, 18:58:53
oh jee :'( beste dr maar van hopen

Twentenieuws-Almelo

• Senior gebruiker
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #27 Gepost op: 22 april 2007, 20:26:13
Hier het hele persbericht

Ambulancebroeder in levensgevaar

De ambulancemedewerker die vrijdagavond zwaargewond raakte bij een ongeluk op de A1 verkeert in levensgevaar. Dat zegt zijn werkgever Ambulance Oost. Zijn toestand is afgelopen nacht ernstig verslechterd.

De ambulancemedewerker hielp op de vluchtstrook van de A1 een vrouw die onwel was geworden. Ook een politieauto was op weg naar de plek. Door een botsing met een vrachtwagen schoot die politieauto door en raakte de ambulancemedewerker en de vrouw. Het personeel van Ambulance Oost is inmiddels geïnformeerd over het ongeluk en de toestand van hun collega.

Bron: Politie Twente

Edith

• Gast
Reactie #28 Gepost op: 22 april 2007, 21:36:43
Ik denk niet dat de pers hier echt het bericht zit te verdraaien.
Uit betrouwbare bron in het Medisch Spectrum Twente in Enschede is de toedracht van het verhaal zoals geschetst, ook de werkelijke toedracht. De politiemedewerkers worden niet bewust in een kwaad licht gesteld.

Bij het naderen van de hulpverlening van de ambulancemedewerkers wilden de politiemedewerkers nog een vrachtauto inhalen. Doordat bijna te ver doorgereden werd, is er te snel teruggestuurd naar de rechterrijbaan, waardoor de achterkant van de politieauto is geraakt door de vrachtauto. De politieauto raakte hierdoor uit koers en is op de bezigzijnde hulpverlening ingereden.
Een verschrikkelijke situatie, maar helaas voor alle betrokkenen een feit. Het is al erg genoeg.

Op de plaats van het ongeval was het al zeer moeilijk voor de collega's van de ambulancedienst om hun collega te intuberen t.g.v. een kaakklemming, dat wees op een neurotrauma. Er is in het MST verschrikkelijk veel moeite gedaan om hem in leven te houden, maar helaas heeft onze fijne, goede en zeer gewaardeerde collega de strijd verloren.
Laat dit genoeg zeggen.

En laten we niet moeilijk gaan zitten doen zoals in bovenstaande verhalen, dat er onnodig beschuldigende vingers worden gewezen naar mensen. Want voor iedereen die hierbij betrokken is geweest, is het een groot drama.

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 22 april 2007, 21:40:25
:'( :'( :'( :'(

Sterkte voor alle betrokkenen en familieleden.

:'( :'( :'( :'(