Op het moment dat je aanvraag spraak doet kan er natuurlijk heel even overheen gaan voordat je een reactie krijgt van de CPA. Het Is dan wel fijn als je weet welke richting/waar je heen moet. Anders sta je aan de poort te wachten. Dit is een van de redenen waarom ik vind dat het wel meerwaarde heeft.
Maar vaak ging de pieper af, en terwijl we dan naar de wagen liepen kwam er over de porto 'n spraakbericht met meer info, en wisten we dus hoe en wat voordat we goed en wel in de wagen zaten.
De soort van de melding moet ook niet uitmaken hoe vlug ze in die ambulance springen en vertrekken. Dus
Juist wel, je hebt A1 en je hebt A1 (of Red Call zoals 't hier heet).
Even 'n voorbeeldje (echt gebeurd tijdens 'n dienst van mij 'n paar terug) :
Rit 1 : "A1, aanrijding voetganger VS fietser, voetganger oke, fietser klaagt over pijn in de voet, adres is in't centrum en melding komt van de poltiie"
Paar uur later, rit 2 : "A1 reanimatie voetballer, 36 jaar, aed wordt gebruikt"
Reken maar dat ik bij die 2e A1 rit heel anders heb gereden als bij die 1e (waarbij m'n collega vooraf nog even snel naar de plee ging), dus 't soort melding maakt wel dergelijk uit hoe "vlug we in die ambulance springen en vertrekken".