Open dag Ambulance Zorg Rotterdam Rijnmond

Auteur Topic: Open dag Ambulance Zorg Rotterdam Rijnmond  (gelezen 25085 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #80 Gepost op: 4 juni 2007, 18:04:54
Als dat zo is, dan heb ik helemaal geen respect meer voor de politie. Dat zou een wagelijke streek zijn.
Dan zouden wij dus zo'n beetje 'gediscrimineerd' worden?
Weer of geen weer... altijd brandweer


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #81 Gepost op: 4 juni 2007, 18:09:42
Ik kan/ga toch niet dus doe eens gek..

Aan de reacties te lezen zijn er dus wel enkele personen die zich aangesproken voelen.... :P   ;D ;D

en alles onder de canon 400D valt toch niet onder "professionele camera's".... :P ::) :P ::) :P

Maak echt vrienden zo of niet. :D  8)


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #82 Gepost op: 4 juni 2007, 18:13:44
en alles onder de canon 400D valt toch niet onder "professionele camera's".... :P ::) :P ::) :P
hmm... en waar valt de 400D dan onder? :D ;) ::)
Weer of geen weer... altijd brandweer


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #83 Gepost op: 4 juni 2007, 18:17:00
hmm... en waar valt de 400D dan onder? :D ;) ::)

camera.


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #84 Gepost op: 4 juni 2007, 18:17:59
camera.
joh ;D Dat wist ik nog niet zeg *-) ^-^
Weer of geen weer... altijd brandweer


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #85 Gepost op: 4 juni 2007, 18:39:59
forumgenoten,

uit het ridderkerkse courantje van gisteren.

aanstaande zaterdag 9 juni  bij de opendag van de VRR / AZRR zullen nieuwsfotograven en andere belangstellenden met professionele camera's geweerd worden door de politie.

hiertoe is besloten na overleg tussen gemeente en organiserende diensten.
men is bang dat grote getalen fotograven zich zullen mengen om de mooiste plaatjes te schieten,
dit zou ten kosten gaan van het plezier wat jong en oud zouden hebben als er geen lastige fotograven rondom het materieel geschaard staan.
op de vraag waarom dit besluit antwoord de woordvoerder: er circuleren al zoveel berichten op het internet over fotograven die zullen komen,het moet nu maar eens afgelopen wezen, de dag is met name voor de kinderen, die willen wij niet verstoord hebben op zo'n dag. gezien de chaos op 2 juni bij de veiligheidsplein willen wij dit hoe dan ook voorkomen.
speciale entreekaarten voor fotograven zullen die dag te verkrijgen zijn bij de AZRR, zodat men op gezette tijden een plaatje kan schieten. kosten van een passpartoekaart 5 euro.


sterkte jongens.

groet

logistiek 8)

Diegene die dit besloten heeft kunnen ze na het "foto graven" (soort van koekhappen maar dan voor fotografen mét een entreepas en een spade  :D) waarschijnlijk begraven onder de hem toegeworpen camera's van opstandige "fotografen".  :P


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #86 Gepost op: 4 juni 2007, 18:50:09
hmm... en waar valt de 400D dan onder? :D ;) ::)

semi-professonal ;)
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #87 Gepost op: 4 juni 2007, 18:56:22
Ik zou het meer semi-amateur willen noemen.... 8)


brielle

  • Gast
Reactie #88 Gepost op: 4 juni 2007, 19:05:06
het zal allemaal wel profesioneller zijn dan wat ik heb jullie lachen je waarscheinlijk 3maal in de ronte als ik zeg wat ik heb:P :P maarja ik ben er voorlopig nog te vrede mee ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #89 Gepost op: 4 juni 2007, 19:12:45
forumgenoten,

uit het ridderkerkse courantje van gisteren.

aanstaande zaterdag 9 juni  bij de opendag van de VRR / AZRR zullen nieuwsfotograven en andere belangstellenden met professionele camera's geweerd worden door de politie.

hiertoe is besloten na overleg tussen gemeente en organiserende diensten.
men is bang dat grote getalen fotograven zich zullen mengen om de mooiste plaatjes te schieten,
dit zou ten kosten gaan van het plezier wat jong en oud zouden hebben als er geen lastige fotograven rondom het materieel geschaard staan.
op de vraag waarom dit besluit antwoord de woordvoerder: er circuleren al zoveel berichten op het internet over fotograven die zullen komen,het moet nu maar eens afgelopen wezen, de dag is met name voor de kinderen, die willen wij niet verstoord hebben op zo'n dag. gezien de chaos op 2 juni bij de veiligheidsplein willen wij dit hoe dan ook voorkomen.
speciale entreekaarten voor fotograven zullen die dag te verkrijgen zijn bij de AZRR, zodat men op gezette tijden een plaatje kan schieten. kosten van een passpartoekaart 5 euro.


sterkte jongens.

groet

logistiek 8)


Wat een flauwekul.