Open dag Ambulance Zorg Rotterdam Rijnmond

Auteur Topic: Open dag Ambulance Zorg Rotterdam Rijnmond  (gelezen 25076 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #140 Gepost op: 5 juni 2007, 12:11:10
Ach, voor die vijf euro heb je de voertuigen wel allemaal op één locatie staan, dan hoef je niet van hot naar her te rijden.

Ik denk dat het stukken goedkoper is dan dat je  ze alemaal op de standplaats bezoekt. ;)

En je hebt tijdens notabene een opendag dan ook nog eens foto's waar geen mensen op staan  :D

En het geld gaat ook nog eens naar een goed doel !

5 euro, zo gek nog niet ! 8)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #141 Gepost op: 5 juni 2007, 14:14:10
Ja ik heb het ook vernomen...Ach ik vind het alleen maar goed, ceert wel een vorm van rust bij de demo's.  En ik ben er toch niet  8) 8) 8)


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #142 Gepost op: 5 juni 2007, 15:15:40
Dan neem ik wel me 18-50mm mee  ;D ;D ;D en voor de lifeliner2 70-300mm :-X


sajo

  • Gast
Reactie #143 Gepost op: 5 juni 2007, 15:43:46
>:D    Laatste UPDATE:    >:D

Voor de pers en mensen met prof camera's wordt er aan de oost kant van het gebouw
 een speciale tribune opgebouwd.(een zogenaamde GLBN tribune hier kunt u razend snel op en weer af voor spectaculaire foto's)

Deze zal voorzien zijn van alle luxe. en met name het uitzicht. ;D
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr je moet wel aan kunnen tonen dat je uit Rotterdam komt voor die 5 eurie anders wordt het duurder.


Gr.J. O0


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #144 Gepost op: 5 juni 2007, 17:31:35
Bij deze mijn echte afmelding, ik heb andere werkzaamheden te doen.... helaas, voor jullie wordt dat dus een andere keer om naar mijn krullen te kijken :P
Nurse powerrrrr


brielle

  • Gast
Reactie #145 Gepost op: 5 juni 2007, 17:43:16
       >:D    Laatste UPDATE:    >:D

Voor de pers en mensen met prof camera's wordt er aan de oost kant van het gebouw
 een speciale tribune opgebouwd.(een zogenaamde GLBN tribune hier kunt u razend snel op en weer af voor spectaculaire foto's)

Deze zal voorzien zijn van alle luxe. en met name het uitzicht. ;D
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr je moet wel aan kunnen tonen dat je uit Rotterdam komt voor die 5 eurie anders wordt het duurder.


Gr.J. O0

waar kan je dat lezen die info wat u net zij maar ook van wat andere zijden dat je tot een bepaald aantal mm lens mag etc etc? (wat is de bron) ;) daar ben ik eigelijk wel nieuwsgierig naar..

Vriendelijke groeten,
Ralph


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #146 Gepost op: 5 juni 2007, 17:49:10
waar kan je dat lezen die info wat u net zij maar ook van wat andere zijden dat je tot een bepaald aantal mm lens mag etc etc? (wat is de bron) ;) daar ben ik eigelijk wel nieuwsgierig naar..

Vriendelijke groeten,
Ralph

Ralph, ga er maar vanuit dat Sajo spreekwoordelijk, dicht bij het vuur staat  ;)


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #147 Gepost op: 5 juni 2007, 17:51:34
Als het dan waar is?
Waarom staat dat dan nergens vermeld?
Maar alleen op dit forum?
Vind ik wel erg vreemd, vandaar dat ik er ook nog steeds niet veel van geloof. Maar we zullen zien ;)
Weer of geen weer... altijd brandweer


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #148 Gepost op: 5 juni 2007, 18:17:20
Wanneer mensen weten dat iets niet mag, gaan ze manieren erop verzinnen om te zorgen dat ze het toch kunnen doen (dingen meesmokkelen). Dus wanneer je het niet van tevoren aankondigt, weten de mensen niet dat het niet mag, dragen ze de apparatuur open en bloot bij zich en kan je ze makkelijker weren.

Bij pinkpop bijvorbeeld mocht er geen eten en drinken mee naar binnen. Toen de mensen dat nog niet wisten, kon je het zo uit de tas pukken. Toen ze het wel wisten, vond je het terug in capuchons, broeksbanden, opgerolde truien, enz.

Zal denk ik ook niet de bedoeling zijn dat Sajo dat hier rondbazuint, anders was er wel media-aandacht aan gegeven >:(
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


brielle

  • Gast
Reactie #149 Gepost op: 5 juni 2007, 18:23:24
Wanneer mensen weten dat iets niet mag, gaan ze manieren erop verzinnen om te zorgen dat ze het toch kunnen doen (dingen meesmokkelen). Dus wanneer je het niet van tevoren aankondigt, weten de mensen niet dat het niet mag, dragen ze de apparatuur open en bloot bij zich en kan je ze makkelijker weren.

Bij pinkpop bijvorbeeld mocht er geen eten en drinken mee naar binnen. Toen de mensen dat nog niet wisten, kon je het zo uit de tas pukken. Toen ze het wel wisten, vond je het terug in capuchons, broeksbanden, opgerolde truien, enz.

Zal denk ik ook niet de bedoeling zijn dat Sajo dat hier rondbazuint, anders was er wel media-aandacht aan gegeven >:(

Oke maarten ik begrijp het nu, een stukie beter. vandaar dat ik dan ook niks kan vinden er over. O0