Open dag Ambulance Zorg Rotterdam Rijnmond

Auteur Topic: Open dag Ambulance Zorg Rotterdam Rijnmond  (gelezen 25067 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #170 Gepost op: 5 juni 2007, 21:25:48
En de bedenkers en alle andere bezoekers gaan toch zeker ook even langsStichting ambulance wens?
 ::) ::) ::)


sajo

  • Gast
Reactie #171 Gepost op: 5 juni 2007, 21:46:23
       >:D    Laatste UPDATE:    >:D

Voor de pers en mensen met prof camera's wordt er aan de oost kant van het gebouw
 een speciale tribune opgebouwd.(een zogenaamde GLBN tribune hier kunt u razend snel op en weer af voor spectaculaire foto's)

Deze zal voorzien zijn van alle luxe. en met name het uitzicht. ;D
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr je moet wel aan kunnen tonen dat je uit Rotterdam komt voor die 5 eurie anders wordt het duurder.


Gr.J. O0

Zo hehe  ik heb gelukkig weer een aantal van jullie op de kast weten te krijgen.

Rede?

Moeten sommige van jullie hun reacties maar eens terug lezen op voorgaande berichten.

Even voor de duidelijkheid:
de Oostkant van het gebouw is dus de  zijkant waar de sloot ligt
En een GLBN stelling is dus een GLijBaaN maw snel erop en ......vul de rest zelf maar in

Mijn berichtje tussendoor was dus een opnaaier(kijk eens goed naar de duivel kopjes) en zie hier het resultaat.
Een hoop Bullshit om niks, als je naar een IVIC gaat leg je 12,50 Euro neer om foto's te maken en dat vinden jullie prima.
En als het waar is van die 5 euro dan breekt de pleuris los. Is dat niet een beetje bekrompen??

Van de rest weet ik niks af, maar ik neem aan dat er gewoon gefilmd en gefotoot mag worden, want wat is nou betere publiciteit.
1 ding weet ik wel , ik hoef mezelf na zaterdag NIET 100 keer terug te vinden op dit of ander forum.

Oh en  Patries  Jammer hoor.
@ SEH zustertje ben jij er nu ook of ook niet?


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #172 Gepost op: 5 juni 2007, 21:48:48
1 ding weet ik wel , ik hoef mezelf na zaterdag NIET 100 keer terug te vinden op dit of ander forum.

Ik weet ook 1 ding zeker ;D We gaan je lekker terugpakken :P ;D ;)


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #173 Gepost op: 5 juni 2007, 21:50:18
Ik weet ook 1 ding zeker ;D We gaan je lekker terugpakken :P ;D ;)

Zie hem eerst maar eens te herkennen tussen aaaallllllll die groen/gele pakjes  :P


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #174 Gepost op: 5 juni 2007, 21:50:57
1 ding weet ik wel , ik hoef mezelf na zaterdag NIET 100 keer terug te vinden op dit of ander forum.

Je vraagt er ook om, hè? Denk dat we maar een wedstrijdje moeten organiseren onder de fotografen; "wie kan de meeste foto's maken van Sajo?".    ^-^     ;D


Franc


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #175 Gepost op: 5 juni 2007, 21:53:30
Zie hem eerst maar eens te herkennen tussen aaaallllllll die groen/gele pakjes  :P

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,17579.msg496006.html#msg496006

 ;D

En ik wil ook nog wel een bordje op z'n rug plakken....    :P


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #176 Gepost op: 5 juni 2007, 21:54:11

@ SEH zustertje ben jij er nu ook of ook niet?

Verrassing!!!    ;D ;D

(ligt er een beetje aan hoe druk ze het 's nachts in de stad voor me houden.... 8))


sajo

  • Gast
Reactie #177 Gepost op: 5 juni 2007, 21:54:21
Ik weet in iedergeval 1 iemand die zeker een onvergetelijke dag gaat beleven.
 en ik hoop dat die persoon zijn naam eer aan doe op het moment dat Bokito de tweede losbreekt.
Hahahahaha.


sajo

  • Gast
Reactie #178 Gepost op: 5 juni 2007, 21:56:48
Francie toch,
 jij doet er ook alles aan om je berichten tellertje op te laten lopen he??
 ;D  ;D  ;D


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #179 Gepost op: 5 juni 2007, 21:58:31
Je vraagt er ook om, hè? Denk dat we maar een wedstrijdje moeten organiseren onder de fotografen; "wie kan de meeste foto's maken van Sajo?".    ^-^     ;D


Franc

Ik heb ook nog een heeeellleee duidelijke foto van Mister Sajo, ik zal hem maar niet plaatsen hahaha....

(Komt binnenkort  je kant op)