Open dag Ambulance Zorg Rotterdam Rijnmond

Auteur Topic: Open dag Ambulance Zorg Rotterdam Rijnmond  (gelezen 25077 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Reactie #180 Gepost op: 5 juni 2007, 22:00:34
Francie toch,
 jij doet er ook alles aan om je berichten tellertje op te laten lopen he??
 ;D  ;D  ;D

Nee hoor, ik probeer er alleen alles aan te doen dat ze jóu in ieder geval niet voorbij lopen....   :-*


sajo

  • Gast
Reactie #181 Gepost op: 5 juni 2007, 22:00:57
Christian,
Ik weet denk ik al welke jij bedoel.
En als het goed isd is die gisteren bij Calimero genomen heb ik zo het gevoel.


sajo

  • Gast
Reactie #182 Gepost op: 5 juni 2007, 22:03:02
Nee hoor, ik probeer er alleen alles aan te doen dat ze jóu in ieder geval niet voorbij lopen....   :-*
Hahaha, wie loopt er nou gemakkelijk om mij heen.
Dat is bijna een wereldreis. ;D
zelfs door me heen  proberen te lopen is een risico, maar na zo'n poging ben je ook weer in goede handen.


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #183 Gepost op: 5 juni 2007, 22:04:43
Christian,
Ik weet denk ik al welke jij bedoel.
En als het goed isd is die gisteren bij Calimero genomen heb ik zo het gevoel.


 Helemaal juist ! O0

Ik was me foto's aan het inladen en ineens duik jij (met nog een paar forumleden) op tussen de foto's.  :-X ;D

Schijnbaar gebeurt toen me camera afhandig is gemaakt door een of andere klojo  ;D ;D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #184 Gepost op: 5 juni 2007, 22:05:52
Dirk, inderdaad, dat zou nog leuker zijn. Aan de andere kant: dit keer was het echt totaal ongedwongen; iedereen (herstel: de meesten) deden op eigen initiatief mee met de meest prachtige verhalen (waarvoor dank).

Het was me een waar genoegen 8)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #185 Gepost op: 6 juni 2007, 13:05:02
Helemaal juist ! O0

Ik was me foto's aan het inladen en ineens duik jij (met nog een paar forumleden) op tussen de foto's.  :-X ;D

Schijnbaar gebeurt toen me camera afhandig is gemaakt door een of andere klojo  ;D ;D

Ik voel me niet aangesproken hooor :D

Zowel de brandweer van Barendrecht(tas+vc), Herkingen(tas) als van Middelharnis(tas+hv)  zullen er des middags zijn. En voor de liefhebbers van duikteams van de brandweer...ook deze zullen in grote getale aanwezig zijn ;)
Ik ga toch steeds meer twijfelen of ik niet thuis moet blijven.... ;D Dan kunnen jullie de hele dag van mijn stem genieten...A54 wilt u gaan voor...... :D ;D


sajo

  • Gast
Reactie #186 Gepost op: 6 juni 2007, 13:48:44
Ja Rick, ik vind dat je het niet kan maken om er niet bij te zijn.
Ik bedoel zovaak is het niet zo druk in het Barendrechtse dus laat die jeugd nou maar lekker aanmodderen
Hahahaha.
Nee hoor je moet doen wat je eigen ingeving is ,maar uhhhhh twas dus niet jouw camera......... O0

Gr.J.


logistiek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
Reactie #187 Gepost op: 6 juni 2007, 15:24:14
Forum genoten,

het was mij een waar genoegen om eens wat mensen op de kast te krijgen >:D

ik dacht een klein geintje moet kunnen, niet realiserend dat dit de gevolgen zouden zijn.

echter wat een slechterikken zitten er onder jullie om eens heerlijk olie op het vuur te gooien,

ik weet wie mijn vrienden zijn hihihihihi >:D

de 5 euro die jullie nu uitsparen mogen jullie doneren aan stichting ambulance wens,

ik zal die dag de eerste dan zijn die mijn 5 euro daar in het potje zal doen, dit als tegenprestatie.

hopend dat jullie hetzelfde doen, tis wat sajo zegt : voor IVIC betaalt men wel 12,50, en nu is 5 euri's te veel. :-[

doneren maar jongens. O0

en voor de ambu jongens van de AZRR die hier ook moesten reageren, jullie laten je ook wel op de kast naaien hoor  :P

en voor degene die komen en die ik gepest heb,

heb ik een lekkere gevulde koek liggen bij de mooiste auto van de regio >:D >:D >:D


tot 1 april maar weer


logistiek 8)


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #188 Gepost op: 6 juni 2007, 15:48:22
Ik hou je aan je koek ;) en de 5 euro doneer ik zeer zeker ;)

poets je wel je 870 wel extra mooi op voor zaterdag ::)

groetjes roy :)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #189 Gepost op: 6 juni 2007, 19:43:07
Forum genoten,

het was mij een waar genoegen om eens wat mensen op de kast te krijgen >:D

ik dacht een klein geintje moet kunnen, niet realiserend dat dit de gevolgen zouden zijn.

echter wat een slechterikken zitten er onder jullie om eens heerlijk olie op het vuur te gooien,

ik weet wie mijn vrienden zijn hihihihihi >:D

de 5 euro die jullie nu uitsparen mogen jullie doneren aan stichting ambulance wens,

ik zal die dag de eerste dan zijn die mijn 5 euro daar in het potje zal doen, dit als tegenprestatie.

hopend dat jullie hetzelfde doen, tis wat sajo zegt : voor IVIC betaalt men wel 12,50, en nu is 5 euri's te veel. :-[

doneren maar jongens. O0

en voor de ambu jongens van de AZRR die hier ook moesten reageren, jullie laten je ook wel op de kast naaien hoor  :P

en voor degene die komen en die ik gepest heb,

heb ik een lekkere gevulde koek liggen bij de mooiste auto van de regio >:D >:D >:D


tot 1 april maar weer


logistiek 8)







Je komt met de VC zeker ;) ;) ;)
Ohja...de AED's hebben we tijdens de roparun gelukkig niet nodig gehad O0