0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Forum genoten, het was mij een waar genoegen om eens wat mensen op de kast te krijgen ik dacht een klein geintje moet kunnen, niet realiserend dat dit de gevolgen zouden zijn. echter wat een slechterikken zitten er onder jullie om eens heerlijk olie op het vuur te gooien, ik weet wie mijn vrienden zijn hihihihihi de 5 euro die jullie nu uitsparen mogen jullie doneren aan stichting ambulance wens, ik zal die dag de eerste dan zijn die mijn 5 euro daar in het potje zal doen, dit als tegenprestatie.hopend dat jullie hetzelfde doen, tis wat sajo zegt : voor IVIC betaalt men wel 12,50, en nu is 5 euri's te veel. doneren maar jongens. en voor de ambu jongens van de AZRR die hier ook moesten reageren, jullie laten je ook wel op de kast naaien hoor en voor degene die komen en die ik gepest heb, heb ik een lekkere gevulde koek liggen bij de mooiste auto van de regio tot 1 april maar weer logistiek
Je komt met de VC zeker
Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen :|Als je een nieuwe topic opend en iederéen present zegt dan word het onoverzichtelijk.