dragen shirts werkpak

Auteur Topic: dragen shirts werkpak  (gelezen 5914 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ehv-er

• Senior gebruiker
Reactie #20 Gepost op: 4 mei 2007, 15:29:40
tja hangt natuurlijk ook van de inzet af, als je een heledag met vb koninginnedag in de binnenstand moet lopen ga je niet op slippers lopen, maar vb een schoolvoetbal of schoolkorfbal wedstrijd waarbij op 1 veld wordt gespeeld, en je de hele dag bij 1 veld staat is wat anders en kan het wel. en bovendien ookal heb je veiligheidsschoenen aan moet je toch blijven opletten waar je loopt.. maar goed dit is mijn persoonlijke voorkeur.

Kanarie

• Gast
Reactie #21 Gepost op: 4 mei 2007, 20:41:38
Ik draag in principe gesloten schoenen tijdens hulpverlenende activiteiten. Onder het motto: je zal maar een keer wat bloed knoeien... Dan toch liever niet over mijn blote tenen.

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 4 mei 2007, 20:45:17
Ik draag in principe gesloten schoenen tijdens hulpverlenende activiteiten. Onder het motto: je zal maar een keer wat bloed knoeien... Dan toch liever niet over mijn blote tenen.

uberhaubt bloed dat op blote lichaamsdelen komt en oeps hee daar zit een klein sneetje dat nog niet helemaal dicht is oid... dan zijn de rapen gaar
Politie Aspirant niveau 4

EHBjOOST

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #23 Gepost op: 4 mei 2007, 22:27:58
polo in me werkrboek,
blouse afhankelijk van weer in me broek of ik gebruik hem als soort jas.
met de fleece en pilotjack niet veel andere mogelijkheden. Of ik moet het jack als bodywarmer gebruiken.

Me kraag heb ik omhoog als het hard waait. En verder meestal een pet bij me zonder reclame ( op het circuit krijg je regelmatig petten met reclame voor de verzameling. maar mijn voorkeur is zonder reclame ) Rode kruis petje moet ik nog een keer te pakken zien te krijgen.  8)
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken