0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Dit staat bij ons op www.meduca.nl/shop onder insektengifpompjehttp://www.xproductions.nl/sites/bij_ons_thuis/onderwerpen/artikel.php?id=700&onderwerpid=0&PHPSESSID=3bea2d31d88def0be29958202f9e814bHet werkt dus!
Een wat verlate reactie van mij, maar goed:Het bovenstaande 'onderzoek' zegt totaal niets over de effectiviteit, dat wil zeggen: dat er daadwerkelijk gif wordt opgezogen. Hooguit het verschil in zuigkracht. Het is een slecht opgezet 'onderzoekje', waarbij we niet eens weten of er uberhaupt gif of ander vocht is opgezogen. Daarnaast moet er veel langer 'gezogen' worden, uit de onderzoeken die ik eerder noemde bleek dat de pomp minstens 45 min moet blijven zitten.
Misschien een rare vraag, maar als je een muggenbult 'uitknijpt' komt er altijd een soort vocht uit. Wat is dit?Overigens ben je dan wel van je jeuk af als je het goed doet
Ach, niet alles hoeft van mij met een dubbelblind wetenschappelijk en in de Lancet gepubliceerd onderzoek bewezen te worden. Maar als jij wel ergens zo'n onderzoek vindt, dan hoor ik het wel van je.