klachtenbehandeling mods

Auteur Topic: klachtenbehandeling mods  (gelezen 7029 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Gepost op: 6 mei 2007, 17:43:45
Ik wilde graag eens weten hoe een en ander geregeld is in bovenstaande.
Wie neemt beslissingen om discussies te sluiten en zelf te verwijderen terwijl er inhoudelijk niks mis mee is.

het valt me steeds vaker op dat sommige mods denken dat ze god zijn. De ene mod zegd dit en de ander weer dat.

Het plezier om dit forum te bezoeken gaat bij mij behoorlijk achteruit de laatste tijd. En dan met name door de mods.


Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


paul_hartog

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2007, 17:48:20
denk dat er meerdere zijn die dat willen weten idd :-X :-X


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #2 Gepost op: 6 mei 2007, 17:51:58
Wij als moderator hebben een apart board waarop wij overleggen over situaties, ook de "meld hier je bericht aan de moderator" berichten worden daar neergezet en daarover wordt dan onderling overlegd om tot een oplossing te komen. Natuurlijk is het wel zo dat je niet kan wachten totdat alle mods hun mening hebben gegeven dus vaak is er overleg met een aantal mods onderling.
Nurse powerrrrr


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #3 Gepost op: 6 mei 2007, 17:56:01
Wij als moderator hebben een apart board waarop wij overleggen over situaties, ook de "meld hier je bericht aan de moderator" berichten worden daar neergezet en daarover wordt dan onderling overlegd om tot een oplossing te komen. Natuurlijk is het wel zo dat je niet kan wachten totdat alle mods hun mening hebben gegeven dus vaak is er overleg met een aantal mods onderling.

Bedankt patries, maar hoe moet ik reageren "meld hier je bericht aan de moderator" als patsboem het bericht verwijderd is zonder ook maar enige aanleiding/waarschuwwing?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


paul_hartog

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 6 mei 2007, 17:57:59
ja dat bracht jerommeke bij ook even bij dat ze dat tegenwoordig gewoon mogen zonder berichtgeving daarvan ;)


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #5 Gepost op: 6 mei 2007, 18:05:39
Soms wordt een topic naar het moderator forum geplaatst om daar onderling  te overleggen, als dat gebeurt is kan het soms zijn dat de topic of een gedeelte ervan weer terug geplaatst wordt. Mocht je opmerkingen hebben daarover kan je altijd in het verwijs topic van de moderator de meld knop gebruiken.
Het bericht is dan dus nie tmeteen verwijderd maar even verplaatst voor overleg.

Per 1 Januari proberen wij strakker te modereren, het e.e.a. hiervan hebbe jullie kunnen lezen op het forum/nieuwsbrief. Dat houd ook in dat wij soms ook berichten zonder uitleg verwijderen ja.
Nurse powerrrrr


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #6 Gepost op: 6 mei 2007, 18:09:59
Meestal kun je zelf op je klompen ook aanvoelen dat als bepaalde discussies blijven staan, ze de verkeerde kant uit zouden kunnen gaan. En in dit geval kan ik de Modjes geen ongelijk geven... :|


paul_hartog

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 6 mei 2007, 18:12:48
ja maar een forum is toch om te discuseren??


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #8 Gepost op: 6 mei 2007, 18:13:44
In dit geval geef ik ook de mods absoluut geen ongelijk. Ik vind dat, op dit forum de mensen met functie politie, ambulance of moderator zo neutraal mogelijk moeten reageren op een onderwerp als dit, wat nogal 'racisme-gevoelig' is. Je hebt toch een voorbeeldfunctie in zo'n geval.

En verder heb ik persoonlijk weinig problemen met het beleid. Alleen wat meer uitleg zou ik wel fijn vinden soms.
*leegheid*


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #9 Gepost op: 6 mei 2007, 18:23:15
ja maar een forum is toch om te discuseren??

Ja. Discussieren is in mijn ogen zoiets als "het uitwisselen van gedachten met inachtneming van elkaars normen en waarden". Denk dat dat met het onderwerp wat in deze verwijderde thread aangesneden was nou niet echt nageleefd zou gaan worden. Het leek in ieder geval niet die kant uit te gaan. Dan kan ik mij in dit geval voorstellen dat dit als "ongewenst" werd bestempeld en de discussie afgebroken is. Maar ga mij nou niet vertellen dat dit voor jóu als een donderslag bij heldere hemel komt....

Gr,

Dirk.