klachtenbehandeling mods

Auteur Topic: klachtenbehandeling mods  (gelezen 7226 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #10 Gepost op: 6 mei 2007, 18:24:54
Dames en Heren, het betreffende topic staat nu even in het Modhok voor verder overleg onderling, mochten wij vinden dat deze topic toch forumwaardig is dan zal deze of een gedeelte ervan weer teruggeplaatst worden.
Nurse powerrrrr


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #11 Gepost op: 6 mei 2007, 18:26:10
ja maar een forum is toch om te discuseren??
Dat klopt, maar sommige mensen grijpen die mogelijkheid aan om meningen te verkondigen die eigenlijk niet op dit forum thuis horen.

Ik denk zelf dat dit topic naar aanleiding van de 'politie& Marokanen' topic is gestart (?) maar moet eerlijk zeggen dat je zoiets toch wel voelt aankomen zoals Dirk al zei. Het lijkt me niet meer dan logisch dat bijvoorbeeld zo'n topic even wordt verplaatst voor nader overleg.

Soms moet een moderator direct beslissingen nemen over een topic zonder dat hij/ zij hiervoor overleg kan plegen. Dan wordt een topic verplaatst tot er meerdere meningen over gegeven zijn en wordt er een algemeen besluit genomen. Het is iedergeval niet zo dat het beslissingen zijn van maar één mod, er gaat zeker wel meer aan vooraf.  ;)


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #12 Gepost op: 6 mei 2007, 18:52:41
Dat klopt, maar sommige mensen grijpen die mogelijkheid aan om meningen te verkondigen die eigenlijk niet op dit forum thuis horen.

Als dat daadwerkelijk was gebeurd had men alsnog kunnen ingrijpen of een slotje zetten. In de topic is niks besproken wat verkeerd was.

Ik denk zelf dat dit topic naar aanleiding van de 'politie& Marokanen' topic is gestart (?) maar moet eerlijk zeggen dat je zoiets toch wel voelt aankomen zoals Dirk al zei. Het lijkt me niet meer dan logisch dat bijvoorbeeld zo'n topic even wordt verplaatst voor nader overleg.

Het is maar net hoe je als persoon bent. Hier mag best een goede inhoudelijke discussie over plaatsvinden.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 6 mei 2007, 19:01:24
Ik werk zelf als MOD op een ander forum en daar staan wij gewoon discussies toe, maar zolang het maar binnen onze regels blijft. Met deze regels is men accoord gegaan tijdens het inschrijven op het forum. Een MOD krijgt altijd erg veel kritiek maar de handeling is in de meeste gevallen juist!

Een MOD is ook maar een mens!


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #14 Gepost op: 6 mei 2007, 19:20:19
...............Hier mag best een goede inhoudelijke discussie over plaatsvinden.
Ben ik met je eens. Maar de meeste mensen hebben nou eenmaal moeite om een goede, inhoudelijke discussie te kunnen voeren. Ook hier. Tevens zijn "ras- en geloofsdiscussies" nou eenmaal voer voor een heleboel mensen om alleen maar te kunnen stoken. En daar heb je hélemaal niets aan. Zeker niet op een Hulpverleningsforum...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 6 mei 2007, 22:08:31
    Om ook gelijk maar even te reageren;

Ik wilde graag eens weten hoe een en ander geregeld is in bovenstaande.
Wie neemt beslissingen om discussies te sluiten en zelf te verwijderen terwijl er inhoudelijk niks mis mee is.
het valt me steeds vaker op dat sommige mods denken dat ze god zijn. De ene mod zegd dit en de ander weer dat.

Het plezier om dit forum te bezoeken gaat bij mij behoorlijk achteruit de laatste tijd. En dan met name door de mods.

Ik citeer even uit de forumregels;

Gebruiksovereenkomst

Wat wordt er niet toegestaan:

  • Onverdraagzaamheid: Hatelijke, racistische, fascistische, bedreigende, seksueel getinte, denigrerende, lasterende of schokkende berichten en afbeeldingen plaatsen is ten strengste verboden.

    Mogelijke maatregelen bij overtredingen:

  • Verwijderen van een bericht: Een moderator of een beheerder kan een bericht verwijderen als hij /zij vindt dat de inhoud ongeschikt is of in strijd is met de gebruikersovereenkomst.


De beheerders behouden zich het recht om berichten zonder opgaaf van redenen te verwijderen, danwel aan te passen. De eindgebruiker blijft als enige verantwoordelijk en aansprakelijk voor de inhoud van zijn/haar bericht(en).

Zoals Patries dus al aangaf heb ik het topic voor (tijdelijk) overleg verplaatst naar het moderatorhok, daar ik sommige opmerkingen niet vind (en vond) kunnen en omdat ze in strijd zijn met de forumregels![/list]
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #16 Gepost op: 6 mei 2007, 22:41:33
    Om ook gelijk maar even te reageren;

    Ik citeer even uit de forumregels;


    Zoals Patries dus al aangaf heb ik het topic voor (tijdelijk) overleg verplaatst naar het moderatorhok, daar ik sommige opmerkingen niet vind (en vond) kunnen en omdat ze in strijd zijn met de forumregels!
Waar heb je het nou over!  er zijn helemaal geen Hatelijke, racistische opmerkingen geplaats. of wil jij beweren van wel. Indien er behoefte is van andere forumleden wil ik het artikel wel online zetten op een andere server zodat jullie zelf kunnen oordelen, want hier worden mensen de grond ingeboord die alleen een eigen mening geven.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 6 mei 2007, 22:52:24
Ik ga geen discussie aan of ik nu wel of niet goed gehandeld heb, als ik niet achter mijn beslissingen zou staan, zou ik geen actie ondernemen! Zoals ik nu al een aantal maal heb aangegeven is het topic TIJDELIJK verplaatst voor overleg naar het moderatorboard en word er vanuit daar bepaald of het nu wel of niet toegestaan is!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #18 Gepost op: 6 mei 2007, 23:07:26
Heren,

waar gaat dit over.... Er zijn nou eenmaal overal regels en daar heb je je aan te houden. Da's overal zo en maar goed ook. In het verkeer, maar ook bij bij de bakker, bij de dokter, de bibliotheek en noem maar op. Daar kun je op twee manieren mee omgaan: of eindeloos "welles/nietes blijven roepen, of het jouwe er van denken en er verder voor de goede orde niet te veel toestanden van maken. En dit laatste lijkt mij voor dit geval de juiste oplossing...  :)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #19 Gepost op: 7 mei 2007, 01:11:30
Als dat daadwerkelijk was gebeurd had men alsnog kunnen ingrijpen of een slotje zetten. In de topic is niks besproken wat verkeerd was.

Er is toch ingegrepen? Alleen door middel van een verplaatsing voor overleg, dat wil helemaal niet zeggen dat het nooit meer terugkomt, dat zal moeten blijken uit het overleg wat ze nu aan het voeren zijn.