Ik denk dat je altijd wel verschil van mening blijft houden over onderwerpen. En dat is goed. Leren van elkaar. Wat mij inmiddels wél duidelijk is geworden, is dat een select groepje leden nogal "pyromaanachtig" is aangelegd. Zij zijn heetgebakerd, houden van stoken en kunnen/willen blijkbaar niet normaal communiceren . En die kunnen we wat mij betreft missen als kiespijn, maar iets soortgelijks is in een ander lopend topic ook al aangehaald... :|
Als je op mij doelt, nee ik ben niet heetgebakerd, ik zeg alleen graag waar het op staat. Dat sommige mensen dat niet waarderen kan ik ook niet helpen. Tja en stoken... Hoop dat je niet op mij doelt want kan mezelf er eigenlijk niet op betrappen. Mocht jij het anders zien, gooi het in de groep
Waar ik gewoon ontzettend boos om wordt is dat in betreffende discussie niks verkeerd is gezegd. ( Helaas kan niemand dat bevestigen of ontkennen omdat het er niet meer staat)
Ik begrijp best dat discussies over sommige personen gevoelig liggen, maar je moet niet overdrijven. Zoals ik al eerder zij, sommige dingen moet je bespreekbaar maken anders kom je er nooit uit. Op het moment dat dingen te gortig worden kun je betreffende persoon er altijd nog op aanspreken of betreffende bericht verwijderen. Vooralsnog ben ik van mening dat dit in genoemde topic niet nodig was.
Ik ben dan ook erg benieuwd of een en ander wordt teruggeplaatst.