klachtenbehandeling mods

Auteur Topic: klachtenbehandeling mods  (gelezen 7035 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #20 Gepost op: 7 mei 2007, 08:09:16
Wellicht nog een punt van aandacht in de gebruiksovereenkomst.
Uit een vorig citaat begrijp ik dat er staat:

De beheerders behouden zich het recht om berichten zonder opgaaf van redenen te verwijderen, danwel aan te passen. De eindgebruiker blijft als enige verantwoordelijk en aansprakelijk voor de inhoud van zijn/haar bericht(en).


Hieruit blijkt dat mods berichten van een deelnemer kunnen wijzigen terwijl de deelnemen toch verantwoordelijk blijft voor de inhoud van wat niet langer zijn/haar bericht is?
Dit lijkt me niet terecht en ik vermoed dat een ieder de logica van dat bezwaar ook wel van zal inzien
Het lijkt me overigens goed om het wijzigen/verwijderen "zonder opgaaf van redenen" te wijzigen in "alleen onder opgaaf van redenen" maar dat terzijde....

Jacques
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


Michelle1983

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 7 mei 2007, 08:33:38
Het is een zeer gangbare clausule op veel fora, maar ik denk dat je 'm anders moet lezen dan je nu doet. De beheerders kunnen berichten wijzigen of verwijderen. De eindgebruiker blijft verder als enige verantwoordelijk als de beheerders niet besluiten tot wijziging of verwijdering van het bericht. Dan kan je dus niet de beheerders aanspreken voor het niet wijzigen of verwijderen. Maar dit alles ter zijde.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #22 Gepost op: 7 mei 2007, 08:54:34
Ik denk dat je altijd wel verschil van mening blijft houden over onderwerpen. En dat is goed. Leren van elkaar. O0 Wat mij inmiddels wél duidelijk is geworden, is dat een select groepje leden nogal "pyromaanachtig" is aangelegd. Zij zijn heetgebakerd, houden van stoken en kunnen/willen blijkbaar niet normaal communiceren >:(. En die kunnen we wat mij betreft missen als kiespijn, maar iets soortgelijks is in een ander lopend topic ook al aangehaald...  :|


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #23 Gepost op: 7 mei 2007, 19:36:04
Ik denk dat je altijd wel verschil van mening blijft houden over onderwerpen. En dat is goed. Leren van elkaar. O0 Wat mij inmiddels wél duidelijk is geworden, is dat een select groepje leden nogal "pyromaanachtig" is aangelegd. Zij zijn heetgebakerd, houden van stoken en kunnen/willen blijkbaar niet normaal communiceren >:(. En die kunnen we wat mij betreft missen als kiespijn, maar iets soortgelijks is in een ander lopend topic ook al aangehaald...  :|

Als je op mij doelt, nee ik ben niet heetgebakerd, ik zeg alleen graag waar het op staat. Dat sommige mensen dat niet waarderen kan ik ook niet helpen. Tja en stoken... Hoop dat je niet op mij doelt want kan mezelf er eigenlijk niet op betrappen. Mocht jij het anders zien, gooi het in de groep :)

Waar ik gewoon ontzettend boos om wordt is dat in betreffende discussie niks verkeerd is gezegd. ( Helaas kan niemand dat bevestigen of ontkennen omdat het er niet meer staat)
Ik begrijp best dat discussies over sommige personen gevoelig liggen, maar je moet niet overdrijven. Zoals ik al eerder zij, sommige dingen moet je bespreekbaar maken anders kom je er nooit uit. Op het moment dat dingen te gortig worden kun je betreffende persoon er altijd nog op aanspreken of betreffende bericht verwijderen. Vooralsnog ben ik van mening dat dit in genoemde topic niet nodig was.
Ik  ben dan ook erg benieuwd of een en ander wordt teruggeplaatst.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 7 mei 2007, 19:56:03
Je eigen mening vertellen word hier blijkbaar (helaas) niet getolerereerd  :-[


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #25 Gepost op: 7 mei 2007, 20:01:31
Je eigen mening vertellen word hier blijkbaar (helaas) niet getolerereerd  :-[

het draait m.i. om de manier waarop je dat doet en volgens mij is juist de manier waarop waar mods over vallen
Politie Aspirant niveau 4


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 7 mei 2007, 20:02:38
ja dat begrijp ik ;) maja ik bedoel zolang het vertellen van je mening binne de normen blijven..


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #27 Gepost op: 7 mei 2007, 20:11:30
Misschien is het een beter idee om een slotje op topics te doen waar overleg over nodig is. En dan ff een berichtje in het topic waarom deze tijdelijk danwel permanent gesloten is. Een topic weghalen en vervolgens niets zeggen kan dus tot irritaties bij de forumleden leiden.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #28 Gepost op: 7 mei 2007, 20:11:39
Laat ik vooral de hand in eigen boezem steken, ik ben niet voor niets zeer "kritisch". Zoals bekend ga ik geen -normale- discussie uit de weg. Sterker nog, ik vindt het alleen maar prettig om met iemand van gedachten te wisselen. Maar ik denk dat je op twee manieren kunt discussieren: met wederzijds respect of ten koste van alles je mening willen ventileren. Ik denk dat de laatste manier geen goede is. Voor zover ik mij de oorspronkelijke discussie nog voor de geest kan halen neigde het een hoog "over één kam scheren" gehalte te gaan krijgen. En dat lijkt mij in niemands voordeel te werken.. ook niet op een HV forum.

Gr,

Dirk.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 7 mei 2007, 20:14:33
Laat ik vooral de hand in eigen boezem steken, ik ben niet voor niets zeer "kritisch". Zoals bekend ga ik geen -normale- discussie uit de weg. Sterker nog, ik vindt het alleen maar prettig om met iemand van gedachten te wisselen. Maar ik denk dat je op twee manieren kunt discussieren: met wederzijds respect of ten koste van alles je mening willen ventileren. Ik denk dat de laatste manier geen goede is. Voor zover ik mij de oorspronkelijke discussie nog voor de geest kan halen neigde het een hoog "over één kam scheren" gehalte te gaan krijgen. En dat lijkt mij in niemands voordeel te werken.. ook niet op een HV forum.

Gr,

Dirk.

Dat van over 1 kam scheren als iemand iets in die term zegt dan vertel jij jou kant en mischien leert die geen daar wel van ;)