0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Dienst : Binnenlandse ZakenAfdeling/Buro : -Soort voertuig : bewakingsvoertuigMerk : VolkswagenType : Touareg 3.0DKenteken : 97-ZN-NJWagennummer : -Bouwjaar : 31-03-2008In dienst sinds : 31-03-2008Bijzonderheden : in gebruik bij Bureau Orde en Bewaking (BOB) van Politie Haaglanden
Dienst : Binnenlandse ZakenAfdeling/Buro : Bureau Buiten Bewaking Schiphol - HaarlemmermeerSoort voertuig : bewakingsvoertuigMerk : VolkswagenType : TOUAREGKenteken: 97-ZN-NJ
Ergens klopt iets niet, OF dit voertuig is inmiddels overgegaan van Haaglanden naar Hoofddorp/Schiphol !
Wat ik mij eigenlijk afvraag waar zit de stop transparant eigenlijk in de touaregs? In de zonneklep neem ik aan?
Dienst : Binnenlandse ZakenAfdeling/Buro : -Soort voertuig : bewakingsvoertuigMerk : VolkswagenType : Touareg 3.0DKenteken : 36-ZN-NKWagennummer : -Bouwjaar : 31-03-2008In dienst sinds : 31-03-2008Bijzonderheden : in gebruik bij Bureau Orde en Bewaking (BOB) van Politie HaaglandenDienst : Binnenlandse ZakenAfdeling/Buro : -Soort voertuig : bewakingsvoertuigMerk : VolkswagenType : Touareg 3.0DKenteken : 54-XT-SNWagennummer : -Bouwjaar : 27-09-2007In dienst sinds : 27-09-2007Bijzonderheden : in gebruik bij Bureau Orde en Bewaking (BOB) van Politie HaaglandenGrtz,Marcel
Andere bijzonderheid is het ontbreken van de korpsaanduiding op de motorkap!