Jupiter Pro v8.6: negeren van OMS-meldingen

Auteur Topic: Jupiter Pro v8.6: negeren van OMS-meldingen  (gelezen 10087 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Rolf Pieters

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
  • Rolf Pieters
Gepost op: 8 mei 2007, 23:04:25
Nou, na wat gepruts heb ik de nieuwe pager geprogrammeerd.
Doel is dat mijn pieper NIET meer afgaat bij automatische meldingen.

Met de volgende instellingen hoop ik dat te kunnen bereiken:


Inmiddels heb ik vastgesteld dat het keurig werkt.
Ik word niet meer 'lastig gevallen' met automatische meldingen terwijl alle overige zaken netjes doorkomen. :)




Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2007, 23:14:23
En een OMS die uitgroeit tot grote brand (bijv bij jouw om de hoek.. ;D) waarbij deze tekst in het bericht blijf staan? Loop je 's morgens langs een zwart pand of heb je 's nachts al foto's gemaakt?  ??? ;) ;D


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #2 Gepost op: 9 mei 2007, 12:06:54
ik zou je 06 nummer even uit het plaatje halen....  ;)


Rolf Pieters

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
  • Rolf Pieters
Reactie #3 Gepost op: 9 mei 2007, 17:34:32
En een OMS die uitgroeit tot grote brand (bijv bij jouw om de hoek.. ;D) waarbij deze tekst in het bericht blijf staan? Loop je 's morgens langs een zwart pand of heb je 's nachts al foto's gemaakt?  ??? ;) ;D

Als een OMS uitgroeit tot een grote brand, dan wordt er om die reden ook een VC opgeroepen. En het woordfilter is niet actief bij de capcodes van de VC's, dus die melding zal me niet ontgaan :)


Rolf Pieters

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
  • Rolf Pieters
Reactie #4 Gepost op: 9 mei 2007, 17:35:30
ik zou je 06 nummer even uit het plaatje halen....  ;)

Och nou is het al te laat :D


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #5 Gepost op: 9 mei 2007, 17:45:18
Als een OMS uitgroeit tot een grote brand, dan wordt er om die reden ook een VC opgeroepen. En het woordfilter is niet actief bij de capcodes van de VC's, dus die melding zal me niet ontgaan :)
Maar.. Het woordfilter is ook niet actief bij de capcode van de monitorcode, cap nr 13 ( Toch? Of kijk ik nou verkeerd? ). Dus dan gaat bij een OMS melding de pager toch alsnog af op de monitorcode?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2007, 20:35:46
Maar.. Het woordfilter is ook niet actief bij de capcode van de monitorcode, cap nr 13 ( Toch? Of kijk ik nou verkeerd? ). Dus dan gaat bij een OMS melding de pager toch alsnog af op de monitorcode?

Zo te zien staat die capcode niet aan.

Groeten, Peter.


Freediver

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 6 juli 2007, 14:39:34
;D Beste Pro gebruiker,

Ik ben er mee eens dat je je gsm nummer niet moet plaatsen, maarja dat is een eigen keuze.

Maar even over je probleempje;

Pagina 2 heb je 2 mogelijkheden.
Vinkje met filter match as priority - dit NIET aanvinken
Daarachter Filter match word - dit LEEG laten ( elk wword wat je hierin invult word eruit gefilterd.

Hoop dat je er wat mee kan doen

Gr Michel


paul_hartog

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 31 maart 2008, 23:42:45
even een vraagje over de nieuwe jupiter met woordherkenning.
Is het filter alleen met woorden die je niet wil hebben, of ook met woorden die je juist wil hebben.
Bijvoorbeeld dat hij alleen gaat piepen als het woord veenendaal er in voorkomt? of dat hij dan juist NIET gaat piepen.
Kan je de woordherkenning op alle caps doen of alleen op 1 cap?
Dat je bijvoorbeeld je pieper uitzet en dat deze alle begint met piepen als de plaatsnaam voorkomt in 1 van de capcodes?
Heb nu een galaxy, maar zit toch te denken aan een jupiter met woordherkenning, maar dat is dus even afwachten hier

alvast bedankt


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #9 Gepost op: 1 april 2008, 00:09:23
Citaat van: gebruikershandleiding Jupiter Pro v8.6
Wanneer er een bepaalde tekst in een bericht voorkomt geeft de pager een apart geluid waarbij de melding ook nog als
prioriteit wordt behandeld. Dit is dus ideaal als u alleen geattendeerd wilt worden op specifieke meldingen.

edit:
Citaat van: gebruikershandleiding Jupiter Pro v8.6
Tevens bestaat ook nog de mogelijkheid om de woordherkenning alleen plaats te laten vinden op door u ingestelde capcodes.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s