Jupiter Pro v8.6: negeren van OMS-meldingen

Auteur Topic: Jupiter Pro v8.6: negeren van OMS-meldingen  (gelezen 9992 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

paul_hartog

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 1 april 2008, 09:10:15
als je het woord OMS invult komt er dan ook geen melding op je pieper meer met OMS of piept die dan alleen niet??
Als ik bijvoorbeeld de monitorcode van utrecht erin zet en daar Veenendaal in aangeef, komen dan de overige meldingen niet binnen?
En wat zijn de mogelijkheden met woordherkkening? alleen piepen bij het woord en niet piepen bij het woord?
Deze mogelijkheid zit niet bij de Galaxy he?


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #11 Gepost op: 1 april 2008, 09:22:35
als je het woord OMS invult komt er dan ook geen melding op je pieper meer met OMS of piept die dan alleen niet??
Als ik bijvoorbeeld de monitorcode van utrecht erin zet en daar Veenendaal in aangeef, komen dan de overige meldingen niet binnen?
En wat zijn de mogelijkheden met woordherkkening? alleen piepen bij het woord en niet piepen bij het woord?
Deze mogelijkheid zit niet bij de Galaxy he?
Bij woordherkenning op de Jupiter Pro v8.6 kun je 1 woord invullen, waarbij de pieper afgaat (met een zelf gekozen toon) als het woord in een melding zit. Zelf heb ik het woord opschaling erin staan...


paul_hartog

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 1 april 2008, 09:32:13
dus als ik het woord OMS invul dan piept hij alleen bij OMS terwijl ik juist wil dat die OMS negeert


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #13 Gepost op: 1 april 2008, 09:34:04
dus als ik het woord OMS invul dan piept hij alleen bij OMS terwijl ik juist wil dat die OMS negeert
De pager piept voor alle alarmeringen op de ingestelde capcodes, maar wanneer de pager op stil staat zal deze alsnog piepen wanneer het woord welke in de woordherkenning staat in een melding voorkomt.

Je kunt dus met het handmatig programmeren geen meldingen negeren met woordherkenning, wel met de oplossing welke in de beginpost van dit topic staat.


paul_hartog

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 1 april 2008, 09:52:48
Nou, na wat gepruts heb ik de nieuwe pager geprogrammeerd.
Doel is dat mijn pieper NIET meer afgaat bij automatische meldingen.

Met de volgende instellingen hoop ik dat te kunnen bereiken:


Inmiddels heb ik vastgesteld dat het keurig werkt.
Ik wordt niet meer 'lastig gevallen' met automatische meldingen terwijl alle overige zaken netjes doorkomen. :)


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #15 Gepost op: 1 april 2008, 18:33:13
En wat zijn de mogelijkheden met woordherkkening? alleen piepen bij het woord en niet piepen bij het woord?
Deze mogelijkheid zit niet bij de Galaxy he?
Op de nieuwe Galaxy V9.0 zal wel woordherkenning zitten. Deze komt in het voorjaar (dus nu ergens) uit.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Rolf Pieters

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
  • Rolf Pieters
Reactie #16 Gepost op: 1 april 2008, 20:32:24
dus als ik het woord OMS invul dan piept hij alleen bij OMS terwijl ik juist wil dat die OMS negeert

Dat kan, zo werkt het dus bij mij ook.
Als het opgegeven woord herkend wordt, dan reageert hij met de actie die je bij 'filter-match sound' invult.
Bij mij staat daat dus 'flash only'.

De meldingen komen dus weldegelijk binnen, maar er wordt niet gepiept of getrilt. Ze verschijnen echter weldegelijk in het display met knipperende achtergrondverlichting (flah only dus).


paul_hartog

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 16 juni 2008, 19:39:21
werkt de woordherkenning op alle capcodes in je pager?
als je dus 16 capcode's invult en bijvoorbeeld bij woordfilter het woord Utrecht, reageert die dan op alle capcode's met utrecht erin ?
kan je ook meerdere woorden aangeven of alleen 1 woord ?
als je dus bijvoorbeeld Utrecht intypt reageert die dan alleen op meldingen met utrecht of juist niet ???
is een beetje dubbel namelijk want als je geen OMS wil ontvangen dan typ je OMS in , terwijl de woordherkenning ook mooi zou zijn voor snachts om alleen meldingen van je woonplaats te krijgen.
Of is dat in te stellen of het ''woord'' genegeerd moet worden of juist niet ???


Rolf Pieters

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
  • Rolf Pieters
Reactie #18 Gepost op: 16 juni 2008, 19:51:12
werkt de woordherkenning op alle capcodes in je pager?
als je dus 16 capcode's invult en bijvoorbeeld bij woordfilter het woord Utrecht, reageert die dan op alle capcode's met utrecht erin ?
kan je ook meerdere woorden aangeven of alleen 1 woord ?
als je dus bijvoorbeeld Utrecht intypt reageert die dan alleen op meldingen met utrecht of juist niet ???
is een beetje dubbel namelijk want als je geen OMS wil ontvangen dan typ je OMS in , terwijl de woordherkenning ook mooi zou zijn voor snachts om alleen meldingen van je woonplaats te krijgen.
Of is dat in te stellen of het ''woord'' genegeerd moet worden of juist niet ???

Paolo,
1) De woordherkenning werkt alleen voor DIE codes waarbij je FIL hebt aangevinkt.
2) Je kunt maar één woord definieren
3) Je kunt zelf aangeven wat er moet gebeuren als het woord herkend wordt. Piepen of juist NIET piepen

Groet, Rolf


paul_hartog

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 18 juni 2008, 19:11:08
3) is dat dat vinkje links van het textvak ''filter match as priority'' ???