Is dit strafbaar?

Auteur Topic: Is dit strafbaar?  (gelezen 7531 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Gepost op: 19 mei 2007, 18:48:55
Ik vroeg mij af of het strafbaar is om een tractor in een woonwijk te zetten. Onze buren hebben een tractor, ik weet niet exact welk werk hij doet, maar hij staat in ieder geval in de straat, het verpest het uitzicht, haalt de waarde van ons huis omlaag (samen met hun lelijke tuin) en het is gewoon niet leuk om tegen aan te kijken en om smorgens om 7 uur wakker te worden van een startende tractor.

Overizichtje vanuit mijn raam:


*leegheid*


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2007, 18:52:51
Volgens mij gelden voor tractoren dezelde wetten en regels mbt parkeren als die voor motorvoertuigen.

Waar een auto mag parkeren mag dus ook een tractor parkeren  ;)

Correct me if i'm wrong  :)


Gast

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2007, 18:58:31
Klopt volgens mij, dat mag inderdaad.
Of het de waarde van je huis naar beneden haalt lijkt mij wat sterk. Als er een Rolls Royce zou staan gaat de waarde van je huis ook niet ineens omhoog.


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2007, 19:07:04
gewoon een keer snachts de oliedoppen losmaken weet je zeker dat ie wegkomt maar niet terug >:D ^-^


Gast

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2007, 19:08:33
En.. dat noem jíj gewoon......
Dus iemand aanzetten tot een strafbaar feit/handeling noem jij gewoon.

Typisch.


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #5 Gepost op: 19 mei 2007, 19:10:09
Lol..

Maar als de omgeving van je huis niet mooi is, zijn mensen minder bereid er voor te betalen ;)

Jammer dat het niet strafbaar is, ik vind het iig niet normaal om een tractor in een woonwijk te zetten.
*leegheid*


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #6 Gepost op: 19 mei 2007, 19:25:04
Weleens een praatje met de buren gemaakt en gevraagd of het niet mogelijk is de tractor (volgens mij een FORD ;)) op de tegenovergelegen parkeerplaats te parkeren? (er lijkt ruimte zat te zijn namelijk  8)) Dat scheelt al een stuk in het uizicht en misschien ook iets in het geluidsniveau?En 7 uur, mooie tijd toch om wakker te worden. :P

@ EHV-er; Dat van die oliedoppen... veroorzaakt van die vieze plekken op het asfalt en moet je dat steeds weer aan kopers gaan uitleggen  :-X


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #7 Gepost op: 19 mei 2007, 19:27:36
een oude ford, nix mis mee zeker?  ;D ;D :)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2007, 19:29:41
Inderdaad beetje lomp neergezet. Vlak bij een uitrit.., niet handig in ieder geval..  :|


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #9 Gepost op: 19 mei 2007, 19:32:25

@ EHV-er; Dat van die oliedoppen... veroorzaakt van die vieze plekken op het asfalt en moet je dat steeds weer aan kopers gaan uitleggen  :-X

 :-\  ow daar zitten we ook nog mee he, schoonmaak.  TIP: afblijven van die doppen