Eisen ambulanceverpleegkundigen RAV Groningen

Auteur Topic: Eisen ambulanceverpleegkundigen RAV Groningen  (gelezen 5099 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Freeze

• Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 13 mei 2007, 22:25:24
Dat gaat om Drenthe en Friesland.

RAV Groningen is geen UMCG Ambulancezorg.

Nou dacht het wel....
Hominem ad deos nulla re propius accedunt quam salutem hominibus dando, In nothing do men more nearly approach the gods, than in giving health to men.

harold

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 14 mei 2007, 09:14:40
Nou dacht het wel....

Waarom denk jij dat?

Kaktus

• Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 15 mei 2007, 13:24:51
De Regionale Ambulance Voorziening Groningen (RAV-Groningen) is een besloten vennootschap waarin alle nog bestaande ambulancediensten in de provincie Groningen....participeren.
.......
• Stichting Regionale Ambulance Voorziening Groningen (handelend onder de
naam AmbulanceZorg Groningen)
• Stichting RAV/UMCG, locatie Appingedam

Bovenstaande komt uit het jaarverslag 2004 van RAV-Groningen. Hieruit lees ik dat RAV-Groningen BV (onderandere) bestaat uit  bovenstaande twee ambulancediensten. Doordat de stichting dezelfde naam heeft als het besloten vennootschap kan verwarring ontstaan.

Met www.rav-groningen.nl kom je op de website van AmbulanceZorg Groningen (RAV-Groningen) [Provincie Groningen]
Met www.rav.nl kom je op de website van UMCG ambulancezorg [Provincie Drenthe en Friesland]

Beiden vallen dus onder de RAV-Groningen BV, maar het is niet hetzelfde.

harold

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 19 mei 2007, 18:35:19
Kan iemand mij iets vertellen over de personeelssituatie bij UMCG Ambulancezorg in Drenthe?
Hoe hoog is de nood daar? Hoeveel vacatures staan er open en is er een tekort aan sollicitanten?

Kaktus

• Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 19 mei 2007, 20:44:51
Harold,

Er is op dit moment inderdaad een vacature, als je hierop reageert word je uitgenodigd voor een informatiedag 2 juni in het verkeerspark Assen. Er lijken mij dus meerdere plaatsen te zijn, anders organiseren ze zoiets volgens mij niet!

Solliciteren kan tot 22 mei, dus je moet snel zijn  :-\ .

via de volgende link kom je bij de vacature en de mogelijkheid om digitaal te solliciteren.
http://www.umcg.nl/azg/nl/werken/6315/61464/61646/

Succes als je gaat solliciteren!
Kaktus.

harold

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 19 mei 2007, 21:07:20
Ik probeer juist meer te weten te komen dan wat er in de vacaturetekst staat ;)

Kaktus

• Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 19 mei 2007, 21:14:40
Tja, dan heb je niet zoveel aan mijn bericht. Misschien dat ik je zelfs meer concurrentie heb bezorgd.  :-\
Meer weet ik helaas ook niet...