Aantal voertuigen bij binnenbrand

Auteur Topic: Aantal voertuigen bij binnenbrand  (gelezen 6720 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Hotdog

• Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 30 mei 2007, 19:37:30
ik denk dat het een beetje verschild van gemeente en wat voor materieel ze hebben. Rotterdam zoals ( hotDog) al zij standaard met ts x 2 en al x 1. in mijn gemeente brielle ( regio rotterdam-rijnmond) rijden voor een gebouwbrand 2 ts. maar bevoorbeeld rockanje gemeente westvoorne ( regio rotterdam-rijnmond) daar was afgelopen week een gebouwbrand en daar word dan 1 x ts opgezet.

klopt inderdaad. Er zit verschil in onze AUI's. toch blijf ik het positief vinden om met 2x TS en 1x AL uit te rukken voor brand  O0

brielle

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 30 mei 2007, 19:48:06
klopt inderdaad. Er zit verschil in onze AUI's. toch blijf ik het positief vinden om met 2x TS en 1x AL uit te rukken voor brand  O0

daar ben ik het zeer zeker mee eens ;)

Pyro_loe

• Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • OvD-Bevolkingszorg
Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2007, 13:21:32
daar ben ik het zeer zeker mee eens ;)

wat is de inzetkracht van 1 tas??

denk dat als er bijzondere redenen zijn (binnenstad, oude bebouwing ed.) dan redenen zijn om met 2 ts te gaan rijden.

standaard woninkje in een gebruikelijke woonwijk behoort toch behapt te kunnen worden door één ts?

cu,
loe
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation

FP924

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 2 juni 2007, 13:28:58
In Rotterdam standaard met 2x TS en 1x AL voor gebouwbranden. Buitenbranden e.d. gewoon met 1x TS.

Het systeem wordt al vele jaren zo gehanteerd en het werkt prima. Lijkt me niks om met 1x TS uit te rukken voor brand
Hier wordt bij een binnenbrand gewoon met 1x TS uitgerukt. Al sinds vele jaren en dit werkt ook prima. Mij lijkt het juist niks om bij ieder pannetje op het vuur oid met 3 brandweerwagens voor de deur te staan.  O0

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 2 juni 2007, 16:02:03
Hier in Almere altijd 1x TS + ovd
Bij woningbrand MET personen 2x TS & 1x HW + ovd

Jim

• Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #15 Gepost op: 2 juni 2007, 16:05:34
Waarom gelijk met een O.V.D.??
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!

Hotdog

• Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 3 juni 2007, 09:29:43
Hier wordt bij een binnenbrand gewoon met 1x TS uitgerukt. Al sinds vele jaren en dit werkt ook prima. Mij lijkt het juist niks om bij ieder pannetje op het vuur oid met 3 brandweerwagens voor de deur te staan.  O0

Ik kan uit eigen ervaring spreken dat het perfect werkt met 2x TS en 1x AL zeker als het meer is dan een pannetje.

De 2e TS doet niks voordat hij opdracht krijgt van de 1e TS. Dus er loopt niemand in de weg ofzo.

fire-fly

• manschap b en chauffeur voertuigbediener
  • Forum gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 6 juni 2007, 17:33:35
hier in hulst standaard 1 tas,1 hw en ovd
voor binnenstad 2 tas, 1 hw en ovd

brielle

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 6 juni 2007, 19:12:21
hier in hulst standaard 1 tas,1 hw en ovd
voor binnenstad 2 tas, 1 hw en ovd

hierzo ( regio rotterdam-rijnmond) word de OVD pas terplaatse geroepen als er middelbrand word gemaakt O0

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 6 juni 2007, 23:10:06
hiero ook... hij word wel geinformeerd bij meldingen