KVT

Auteur Topic: KVT  (gelezen 9285 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

rozema12

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
Reactie #20 Gepost op: 20 mei 2007, 17:54:17
Ik baseer dat op o.a. deze melding:

p2kflex
15:56:39 20-05-07-GROUP-PRIO 1 Alarm Handbrandmelding (omvang brand: middel) (Inzet redvoertuig: ja) Hoop de Sca Packaging OMS 239 HARDERWIJKERWEG  EERB 26652
0800151BRW Zutphen (Bevelvoerder)
0800351BRW Zutphen (Lichtkrant)
0801951BRW Zutphen (Bemanning HW)
0802478BRW Zutphen (HW 652)


Snelste route:

Gerard Doustraat 129 Zutphen naar Harderwijkerweg 41 Eerbeek: 20.9 km 29 minuten
Vosselmanstraat 203 Apeldoorn naar Harderwijkerweg 41 Eerbeek: 16,1 km 24 minuten

Kortste route:

Gerard doustraat 129 Zutphen naar Harderwijkerweg 41 Eerbeek: 15,3 km 34 minuten
Vosselmanstraat 203 Apeldoorn naar Harderwijkerweg 41 Eerbeek: 16,0 km 27 minuten

Bron: ANWB routeplanner

Daarbij worden de voertuigen in Zutphen in het weekend bemand door "vrijwilligers" en in Apeldoorn door "beroeps". Dat scheelt ook nog in uitruktijd.  

Groeten,

Remco


Smitfire

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 31 mei 2007, 15:12:38
Er wordt niet uitgegaan van de ANWB- of welke andere routeplanner dan ook.
Als het goed is heeft de regio minimaal 1 iemand in dienst die alle straten, wegen, lanen, paden, enz. bijhoudt met name ivm rotondes, 1richtingverkeer, verkeersdrempels en alles wat er verder tot vertraging van de TS kan leiden.
Daar wordt naar gekeken en uiteraard zal daar in sommige gevallen de opkomst van de vrijwillige collega's in meegerekend worden.


Kevke

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 2 juni 2007, 22:28:14
Als het goed is heeft de regio minimaal 1 iemand in dienst die alle straten, wegen, lanen, paden, enz. bijhoudt met name ivm rotondes, 1richtingverkeer, verkeersdrempels en alles wat er verder tot vertraging van de TS kan leiden.

Nou dan heeft die persoon het wel heel erg druk want dagelijks veranderd de infrastructuur!

In veel regio's ligt aan de berekening van de KVT de bestanden van Teleatlas ten grondslag. Dit is ook het kaartmateriaal waar Tomtom gebruik van maakt.
Door middel van deze route planner in combinatie met de opkomsttijden onstaat er uiteindelijk een KVT. Dit is heel simpel gezegd maar vormt de basis.

Greetzzz,
Kev.


FF_holland

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 869
  • Leuk forum!
Reactie #23 Gepost op: 5 juni 2007, 18:03:48
Dat de KVT in VNOG niet helemaal klopt bewijst ook deze melding weer:

17:40:05 05-06-07  -GROUP- PRIO 1 Waterongeval Duikinzet BOSWEG NUNS 42572 KNRM7451 42571


Joost mag weten waarom de KNRM wordt meegealarmeerd voor een vijver midden in de stad  :-[


Coen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 165
  • Brandweer 4 Life
Reactie #24 Gepost op: 6 juni 2007, 10:33:26
Wat als brandweer X een ruime gemeente heeft met veel bereikbaarheidskaarten en brandweer Y kan er eerder zijn. Dan hebben zij dus niks aan de bereikbaarheidskaarten die op de TS van brandweer X liggen. Hetzelfde met de brandkranen........
Een domme leert van zijn eigen fouten, een slimme van de fouten van een ander. Deel daarom de kennis die je hebt!


Pyro_loe

  • Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 968
  • OvD-Bevolkingszorg
Reactie #25 Gepost op: 6 juni 2007, 11:23:50
Wat als brandweer X een ruime gemeente heeft met veel bereikbaarheidskaarten en brandweer Y kan er eerder zijn. Dan hebben zij dus niks aan de bereikbaarheidskaarten die op de TS van brandweer X liggen. Hetzelfde met de brandkranen........

dus uitwisselen....  ;)
afspraken maken over dit soort zaken hoort er toch ook bij  :-\

cu,
Loe
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation