Iemand enig idee waarom er is opgeschaald naar groot ongeval?
Hoi Jordy,
Ik kan je wel uitleggen waarom er zo fors opgeschaald is.
De melding was "Ass ambulance voor verlichting" daarop rukte de 5630 uit.
Al snel werd echter duidelijk dat het vermoedelijk toch om een beknelling zou gaan dus daarom is de HV-2 uit Axel tp gevraagd.
De 5630 kwam tp en begonnen met het verlenen van de hulp, toen echter een mededeling kwam dat het slachtoffer dat overleden was
Vermoedelijk een zoon van een collega die tp was kon zijn.
Daarop is middel-ongeval gegeven zodat de mensen van dit voertuig niet verder hoefte te gaan.
Daarom is de 5631 opgeroepen om tp te gaan, om de taken van de 30 over te nemen.
Tijdens het aanrijden van de 31 is er door de OVD groot ongeval gegeven omdat de melding was dat er nog een 3e persoon uit de auto was gekomen en te voet richting Terneuzen zou zijn gegaan, daarom is de 5639 tp gevraagd om het zoeken naar deze persoon uit te voeren.
De mensen van de 5630 konden na het tp komen van de 31 terug naar de kazerne met de mededeling dat het slachtoffer
Niet de zoon van de collega was, hij had inmiddels contact gehad met hem.
De 3e persoon is niet meer gevonden (gezien de staat van het wrak konden we niet geloven dat deze persoon er zou zijn) maargoed je moet elke melding daarover serieus nemen.
We hebben de jongen uit de auto gehaald en zijn zelf ook terug naar de kazerne gegaan om er even goed met zn allen over na te praten.
Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd waarom er voor deze opschaling is gekozen.
Vind het persoonlijk wel goed dat de ploeg heeft aangegeven liever terug te trekken omdat er op dat moment te veel twijfel was en een 2e ploeg tp heeft laten komen.
Groeten Robert