Pager hoesje

Auteur Topic: Pager hoesje  (gelezen 6200 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 16 juni 2007, 09:14:26
kijk ook eens op http://felkers.punt.nl/?gr=775995

bevalt zeeeeeer goed ;)

Ik denk dat de gemiddelde gebruiker op dit forum niet in het bezit is van een Xtream ;)
Past een Jupiter of ProOne ook in die holster?

Overigens gebruik ik de holster die de brandweerwinkel verkoopt voor mijn (door de baas verstrekte) Bravo 800. Deze pager is qua afmetingen gelijk aan de ProOne modellen. Holstertje bevalt me prima, veel meer draagcomfort dan de originele holster.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 16 juni 2007, 11:54:38
Ik denk dat de gemiddelde gebruiker op dit forum niet in het bezit is van een Xtream ;)
Past een Jupiter of ProOne ook in die holster?

Overigens gebruik ik de holster die de brandweerwinkel verkoopt voor mijn (door de baas verstrekte) Bravo 800. Deze pager is qua afmetingen gelijk aan de ProOne modellen. Holstertje bevalt me prima, veel meer draagcomfort dan de originele holster.

Nee alleen de Xtream past daarin  ;)


frankj

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 16 juni 2007, 18:22:03
Ik heb op IVIC 2007 een tasje gekocht bij "Made in Holland " en moet jullie vertellen dat ik er erg tevreden over ben. Het is een leeratelier dat voor ieder type pager op maat het tasje fabriceert. Je hebt dus niet te maken met grote bestellingen van
ik weet niet hoeveel stuks, maar als jij 1 tasje nodig hebt, krijg je er een thuis gestuurd.
Kijk maar eens op www.madeinholland.com

Ze maken ook tasjes voor portofoons. Zowel de analoge als de hedendaagse digitale type' s.


jos1961

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
  • EHBO en EHV rode kruis sigma lid exbrw a,dam DAN o
Reactie #13 Gepost op: 17 juni 2007, 16:52:06
Ik zelf heb er een voor de bravo maar voor de andere pagertype,s zijn er ook te verkrijgen en anders willen ze hem wel maken voor de prijs hoef je het niet te laten. ik ben ze nog niet goedkoper tegen gekomen, en de riemclip is echt makkelijk je klikt hem los of vast net wat nodig is. ik ben er erg tevreden mee