Netjes!! Wacht maar tot je in de verpleegkundig opleiding zit en dan kun je stage op de ambulance lopen!
WM
Was dat maar zo makkelijk. Ben momenteel bezig met het organiseren van een afstudeerstage bij de ambulancezorg. Dit is erg lastig. Snuffelstages lukken nog wel, maar zodra je met een praktijk/ afstudeerstage aan komt en een plan van aanpak vol met leerdoelen, wordt het al snel minder.
Ik zal dan ook nooit mee discuseren of me mengen in een topic waarvan ik te weinig van het onderwerp af weet. Dat wekt alleen maar irritatie op en daar zit niemand op te wachten.
Discussies zijn om van te leren. Je kunt je mengen mits je, je pro- actief, open en leergierig opstelt. (Ik ben hier vaak genoeg op m'n bek gegaan, maar ook daar leer je van)
Mijn oude stage begeleider was ex MMT-er. Heb veel informatie van hem gehad. Het werk viel mij erg tegen en het is totaal geen overtreffende carriere trap t.o.v. ambulance verpleegkundige. In tegendeel zelfs!
Ik denk als je extra diepgang zoekt en je na de ambu iets anders wilt gaan doen, je beter terecht bent als Physician Assistant.