politie gaat gericht schieten bij rellen??

Auteur Topic: politie gaat gericht schieten bij rellen??  (gelezen 7678 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

fire dept vincent

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 29 mei 2007, 21:38:22
Ik geloof dat we nu een testje gaan doen wat je IQ is...... Als jij dit plan goed vind heb je het IQ van een blonde politicus....  ;) ;D ;D ;D

Blond ben ik ja maar geen politicus PS. Die man heeft toch al wel veel stemmen Kijk hoever de LFP het schopte tot pim werd afgemaakt.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 29 mei 2007, 21:39:56
Die kogel die ze afvuren weet ook precies wie hij wel of niet moet raken.... Als hij een muur / straatstenen tegenkomt stopt hij ook direct en ketst hij niet af.... (dream on...)  ;)

Ze kunnen wel goed richten hoor (dus dat houd in dat er niet mag worden geschoten als er mensen in de buurt zijn i.v.m ketsen kogel)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #12 Gepost op: 29 mei 2007, 21:40:28
Kijk hoever de LPF het schopte tot pim werd afgemaakt.

En hoever ze nu zijn. ::)
Ze hebben echt een bijdrage geleverd.  :-\


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 29 mei 2007, 21:41:51
En hoever ze nu zijn. ::)
Ze hebben echt een bijdrage geleverd.  :-\

Ja TOT PIM WERD AFGEMAAKT als hij nog leefde was het een ander verhaal maar dan kan je zeggen wat je wilt maar ze hadden voor een beginnnede parij veel zetels O0


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #14 Gepost op: 29 mei 2007, 21:42:25
tja in het berichtje staat in het berichtje staat relschoppers, maar iedereen die daar rondloopt is toch op dat moment relschopper het verschil zie je niet zo snel ofwel??


wat wel zou kunnen is iedereen die niet aan het relschoppen is gaat zitten op de grond, en dat er een sniper komt die 1 voor 1 de echte relschoppers gaat 'uitschakelen' dat is de enige manier die ik zie, welke zou kunnen werken mits juist uitgevoerd door alle partijen. maar in het wilde weg in de menigte op 1 iemand proberen te schieten lijkt mij linke soep!!????


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 29 mei 2007, 21:43:44
Met relschopper zal wel worden beloeld: Persoon die met steen gooit, auto in de vik steekt etc. Niet als je je tussen de groep (relschopers) mengt


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #16 Gepost op: 29 mei 2007, 21:47:15
ja dat lijkt me waarschijnlijk. maar dan nog vind ik niet dat een ME -er of een politie agent(e) zelf gaat schieten. als men zoiets wilt denk ik dat het veiliger, en verstandiger is dat er gewoon een team echte snipers komt om de klus te klaren. want zij zijn opgeleid voor precisiewerk. want anders vind ik het onverantwoord. het hele idee lijkt me onlogisch, want in geen enkele andere land dat niet in oorlog is heb dit gezien of gehoord


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 29 mei 2007, 21:48:38
We kunnen denk ik beter ff w8en tot Wilders wat meer info er over heeft. Want het kan nog alle kanten op  O0


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #18 Gepost op: 29 mei 2007, 21:51:37
Volgens mij is er nog zo iets als proportionaliteit.... ;) Als een groep ME'ers in de knel komen mogen ze met het vuurwapen dreigen en gebruiken.

Om even het perspectief te zien.... De Israëlisch gebruiken rubberen kogels (op korte afstand is er geen verschil... :-X) om op Palestijnen te schieten.... Zelf voor deze maatregel zijn ze volgens mij al diverse keren internationaal veroordeeld... En dan komt onze blonde adonis uit Limburg met zo'n briljant plan.... Volgens mij is hij op een dag opgestaan en heeft hij gedacht dat de kranten al weer een paar dagen niet meer over hem geschreven hadden....  :-X :-X


Ehv-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
Reactie #19 Gepost op: 29 mei 2007, 21:52:50
idd eerst maar eens wachten op extra info maar k zie zo 123 niet hoe die dat wilt gaan doen. is waarschijnlijk een stunt van hem, en hij bluft weer is een keertje. die man komt bij mij steeds minder geloofwaardig over, en ik begin hem steeds minder serieus te nemen. zien julie het voor je?? dacht het niet