EHBO-inzet buiten Rode Kruis

Auteur Topic: EHBO-inzet buiten Rode Kruis  (gelezen 6151 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

ThomasW

• Forum gebruiker
Reactie #20 Gepost op: 4 juni 2007, 23:07:28
Nou, gelukkig, onder andere door deze discussie op het forum en her en der nog wat gechartede mensen hebben we nu een ploeg van 4 prima EHBO-ers, dus de bezetting is in orde.
Op advies dat ik kreeg in dit forum is geregeld dat we voor die avond tijdelijk in dienst treden van de organiserende partij.
Dus alles is geregeld, de feestorganisatie is blij en er staan vier prima EHBO-ers (maar één onervaren persoon) die er enorm zin in hebben.
Ik heb veel gehad aan de adviezen in dit forum, dank allemaal daarvoor! Ik zal als het feest voorbij is nog even een update geven over hoe het ging.

ThomasW

• Forum gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 10 juni 2007, 23:42:55
De inzet is inmiddels geweest. Het feest verliep soepel en erg rustig voor de EHBO. Eigenlijk hebben we vrijwel niets hoeven doen. Valt dus enorm mee voor een groot studentenfeest. In ieder geval iedereen hartelijk bedankt voor de tips!
(er mag nu een slotje op dit topic)

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #22 Gepost op: 11 juni 2007, 22:25:37
De inzet is inmiddels geweest. Het feest verliep soepel en erg rustig voor de EHBO. Eigenlijk hebben we vrijwel niets hoeven doen. Valt dus enorm mee voor een groot studentenfeest. In ieder geval iedereen hartelijk bedankt voor de tips!

Allereerst mag je zeker blij en tevreden zijn als een inzet zo gladjes verloopt. Maar verkijk je niet op het feest nu het zo soepel verlopen is.
Je zit er niet om wat er gebeurd, maar om wat er kan gebeuren. Gebruik dan ook de ervaring van nu om je weer beter voor te bereiden op de volgende inzet.

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #23 Gepost op: 13 juni 2007, 15:24:55

Mijn ervaring is dat er op studentenfeesten doorgaans weinig gebeurd waarvoor EHBO nodig is. Een paar pleisters, misschien een kleine snijwond, een keer een pijnlijke enkel en het laten bij komen van iemand bij wie het bier wel erg goed smaakte. Maar zoals EHBO-er zegt, het zijn feesten waarbij je rekening moet houden met ernstige problemen.

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #24 Gepost op: 13 juni 2007, 22:38:38
Jep, wat dat betreft, tot morgen! Heb je al arme sukkels enthousiaste EHBOers weten te strikken voor het eindfeest?  8)
Arts  www.alphalog.nl