VWS voor arrestatieteam

Auteur Topic: VWS voor arrestatieteam  (gelezen 4020 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Karim

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 25 juli 2007, 01:03:36
overbodige zin als je in het vak zit, je kent de spelregels.

Die zin is niet overbodig want ondanks dat Bart wel in 't vak zit lezen er hier ook 'n heleboel mensen mee die niet in 't vak zitten, en juist voor hun is die zin dus bedoeld  ;)

Bart S

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2007, 07:22:41
tot slot voor Bart S. "het zal voor iedereen duidelijk zijn dat ik verder niet op de invallen inga, ook niet per PM of mail!" overbodige zin als je in het vak zit, je kent de spelregels.

Zit je in het vak?

Ligt eraan welk vak je bedoeld ;)

Het was, zoals Karim al aangaf, slechts om te voorkomen dat (nieuwsgierige) mensen me benaderen om meer info. Dat zal namelijk niet de eerste keer zijn.

Druifje

• Forum gebruiker
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #12 Gepost op: 25 juli 2007, 07:50:16
en waarschijnlijk ook niet de laatste keer denk ik  ;D
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....

mizzi

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 25 juli 2007, 09:16:55
AZnog,

Bij ons in het westen is het ook niet de gewoonte om een ambu stand-by te hebben.
Maar in dit geval waar het om een vuurwapengevaarlijke verdachte gaat is het wel de gewoonte.

En naar mijn mening ook een goede indicatie.

groeten Mizzi.

Arie.

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 25 juli 2007, 09:52:38
Meestal horen we niet dat het om een inzet van een AT gaat, en weten we ook niet de exacte lokatie.
Wel moeten we in de buurt even stand-by klaar staan, als de "actie" voorbij is dan kunnen we gewoon weer terug naar de post.

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 17 augustus 2007, 17:01:02
Bij ons gebeurt het af en toe dat een wagen standby wordt gezet. Het team dat er heen wordt gestuurd wordt telefonisch op de hoogte gebracht en mag hierover in principe niet met anderen spreken.