Ambulancemotor aangereden op rijksweg A2 - Maarsen 13-5-2007

Auteur Topic: Ambulancemotor aangereden op rijksweg A2 - Maarsen 13-5-2007  (gelezen 4116 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

paul_hartog

  • Gast
31 mei 2007 15:35 uur
 
  
 Motorrijder op ambulancemotor overreden
 
 
 
 
 
MAARSSEN -  Op de rijksweg A2 bij Maarssen is een motorrijder gewond geraakt. De 52-jarige man uit Eindhoven reed op een ambulancemotor met zwaailicht.

Bij een inhaalmanoevre kwam de motorrijder ten val en werd overreden door een auto. De motorrijder is met botbreuken naar het ziekenhuis gebracht.

Hij was geen ziekenbroeder, maar bracht de ambulancemotor naar de dealer. De man verklaarde dat hij niet wist dat de zwaailichten aanstonden.


Aan de ene kan denk je van hmm vaag verhaal maar aan de andere kant zie je vanaf je motor natuurlijk ook niet dat je frontflitsers aanstaan :-[

Maar ja het moet toch wel opvallen als alle mensen voor je aan de kant gaan ???




Karim

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2007, 18:59:16

De 52-jarige man uit Eindhoven reed op een ambulancemotor met zwaailicht.

Hij was geen ziekenbroeder, maar bracht de ambulancemotor naar de dealer. De man verklaarde dat hij niet wist dat de zwaailichten aanstonden.


Right....  ::)

Net als die monteur van die garage die even met de ambulance wegging en "niet wist" dat de zwaailichten aan stonden en toen geflitst werd, en toen uitkwam dat de ambu niet bij de garage stond en hij er mee weg was naar z'n baan kon fluiten, en ook nog 'n dikke boete op de koop toe kreeg.

Ik had een paar jaar terug 2 maten waarvan 1 (als zaterdag hulp) bij 'n Opel dealer werkte, en de andere bij volkswagen, en die zeiden allebei dat er stiekem af en toe met licht (en soms ook geluid) werd gereden met hulpverleningsvoertuigen die ze ter reparatie kregen.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2007, 19:19:40
ja zo zat ik ookal te denken voor de kick ofzo want ze vinden het misschien wel heel gaaf om met blauw blauw terrijden.
lijkt mij ook, ik heb wel zo een iedee dat hij wel wist dat de flitsers aanstonden maargoed dat valt niet waarscheinlijk niet te bewijzen, wel een beetje raar idd :D
:-\

Zoals de waard is ....  ::)


brielle

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2007, 19:21:02
:-\

Zoals de waard is ....  ::)

wat bedoelt u daarmee??


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #5 Gepost op: 1 juni 2007, 22:23:43
Nou lijkt mij dat je echt wel merkt of de flitsers aan staan ::)
Maar misschien wist hij het echt niet.

Dan is hij nog redelijk goed terecht gekomen als hij er met botbreuken vanaf komt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 2 juni 2007, 10:41:20
Ik wilde het net gaan plaatsen in het wie weet er meer van topic? Mijn vader reed er langs en die zei het ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #7 Gepost op: 20 maart 2008, 15:00:00
ehm...
Volgens mij gaan er lampjes branden als de filtser aan staan(en voor zo ver ik weet knipperd het lampje ook!)
Toch of is dit niet zo..?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Karim

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 20 maart 2008, 15:14:13
Kijk 's naar de datum van de orginele posts Kevin...  

Door nu weer te reageren (zonder daadwerkelijk iets toe te voegen) schiet 't topic weer omhoog in de lijst waardoor 't lijkt alsof 't een actueel topic is, wat zeker met 'n topictitel als dit voor schrikreactie's zorgt.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #9 Gepost op: 20 maart 2008, 15:16:41
haha grapje:P (niet gezien:P)
*ben nieuw hier (A)*
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar