IVIC 14-17 mei 2007 / IVVP 14-16 mei 2007 - Rosmalen (N-BR)

Auteur Topic: IVIC 14-17 mei 2007 / IVVP 14-16 mei 2007 - Rosmalen (N-BR)  (gelezen 28109 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #140 Gepost op: 4 juni 2007, 02:21:41
Ik vond er niet zoveel meer aan.
Ben blij dat het over 2 jaar in Duitsland is, op een oude vliegveld.
Dan hebben ze veel meer ruimte en kunnen ze ook weer meer
Dan word het vast weer een stuk beter
Hier zou ik niet meer naar toe gaan  
Echt veel minder als 4 jaar geleden.
Nouja ik heb toch weer wat auto's op de foto  O0
 

Waar komt het bericht over die nieuwe locatie vandaan? Ik heb daar namelijk nergens wat over gelezen of gehoord.
Ik ben wel nieuwsgierig, want dat kan eigenlijk alleen maar het Vliegveld Weeze zijn, bij Venray en Bergen over de grens. Lekker dichtbij voor mij.
Daar wordt momenteel namelijk ook een brandweertraingscentrum opgezet. Het is een voormalig Brits militair vliegveld waar volop ruimte (en oude gebouwen) is voor diverse activiteiten.


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #141 Gepost op: 4 juni 2007, 11:17:04
Waar komt het bericht over die nieuwe locatie vandaan? Ik heb daar namelijk nergens wat over gelezen of gehoord.
Ik ben wel nieuwsgierig, want dat kan eigenlijk alleen maar het Vliegveld Weeze zijn, bij Venray en Bergen over de grens. Lekker dichtbij voor mij.
Daar wordt momenteel namelijk ook een brandweertraingscentrum opgezet. Het is een voormalig Brits militair vliegveld waar volop ruimte (en oude gebouwen) is voor diverse activiteiten.

Heb het nu ook van iemand anders gehoord, die daar stond.
Ik heb het van iemand van Volkel die daar met de E-One stond en alles zo'n beetje organiseerd van Volkel en IVIC
Het zou dus ind naar dat veld gaan  O0
Maar ik wacht wel af en zie het over 2 jaar wel.  ;)