Buitenbrand

Auteur Topic: Buitenbrand  (gelezen 5275 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Robin Hundman

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 5 juni 2007, 21:30:04
Rustig  ;D :D  ja oke maar zo groot was de brand dus niet  ;D

Moet toch weer bijgevuld worden voor de volgende klus  ::) En ik denk dat je beter gewoon het werk aan de proffesioneels over kan laten en niet zelf (ookal zit je bij de jeugdbrw) uit kan gaan trappen. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren en in de rook gaan staan is nooit goed voor je  ;) Dus lekker op afstand blijven staan, dan kan er ook niks met je gebeuren en krijg je waarschijnlijk ook geen (terecht) gezeur  ;).

fire dept vincent

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 5 juni 2007, 21:33:52
of mischien wel een compiment: Goedzo door jou is de boederij niet in as gegaan O0    Hmmm nee lijkt me niet  :D

Robin Hundman

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 5 juni 2007, 21:37:25
Tuurlijk jongen, het vuur was toch maar 30cm zei je  ;)? Maargoed dan doe je het volgende keer wel en dan heb je ''grote uitbreiding weten te voorkomen'' misschien krijg je dan nog een lintje  :o ;D

fire dept vincent

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 5 juni 2007, 21:39:16
Tuurlijk jongen, het vuur was toch maar 30cm zei je  ;)? Maargoed dan doe je het volgende keer wel en dan heb je ''grote uitbreiding weten te voorkomen'' misschien krijg je dan nog een lintje  :o ;D

Ik zei aan het eind van de heg was het 30 Cm en dus genoeg om naar de bosjes erachter toe te gaan en al het stro en dan de boederij  O0

Brandweer-ZH18-402

• Senior gebruiker
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #14 Gepost op: 6 juni 2007, 07:30:01
brandweer reed toch prio1 zei je?
Dan rijden ze al op de hoogste prioriteit ;)
Weer of geen weer... altijd brandweer

Coen

• Forum gebruiker
  • Brandweer 4 Life
Reactie #15 Gepost op: 6 juni 2007, 10:35:17
Wie heeft de brand gemeld?
Een domme leert van zijn eigen fouten, een slimme van de fouten van een ander. Deel daarom de kennis die je hebt!

Jim

• Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #16 Gepost op: 6 juni 2007, 13:36:42
Straks denken ze nog dat jij het aangestoken hebt en het nog even snel probeerd uit te trappen voordat de brandweer komt :o

Dat zouden ze dus ook kunnen denken...
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!

fire dept vincent

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 6 juni 2007, 19:03:07
Wat ik in het begin al zei: Ik zag de meliding op mijn  Pager en toen ging ik er naartoe (dus kan het nooit zelf gemeld hebben)

Brandweer-ZH18-402

• Senior gebruiker
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #18 Gepost op: 6 juni 2007, 21:32:16
Wat ik in het begin al zei: Ik zag de meliding op mijn  Pager en toen ging ik er naartoe (dus kan het nooit zelf gemeld hebben)
Waarom zou dit niet kunnen?
Weer of geen weer... altijd brandweer

fire dept vincent

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 6 juni 2007, 21:34:37
Omdat als ik een brand meld ik zelf al bij de brand ben, Er er niet naar toe hoef te gaan n.a.v. me Pager bericht en er dan naar toe gaan O0