Fotograaf aangehouden door politie - Zwaagwesteinde 10-06-'07

Auteur Topic: Fotograaf aangehouden door politie - Zwaagwesteinde 10-06-'07  (gelezen 16326 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #10 Gepost op: 13 juni 2007, 15:42:51
meneer heeft een zonnebril op en staat ver weg, dus onherkenbaar.
Niet op elke slak zout leggen hoor!


Bommie

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 13 juni 2007, 17:14:23
Tja....eigen schuld dikke bult...als je de toegang geweigerd wordt en je doet het dan toch... omdat "pietje daar ook loopt"
hij is gewaarschuwd, toch? :)

Aan de ene kant ben ik het er wel mee eens, als hij niet op het terein mocht komen, had hij dat ook niet moeten doen. (mits het geen lastige, opdringerige fotograaf is die in het verleden mischien woorden heeft gehad met de hulpverleners.
Is dit niet het geval dan hadden inderdaad  ook de andere fotograven verboden moeten moeten worden in het gebied, dus dat is wel een beetje on fair.
Ik had het op een andere fatsoenlijke manier proberen op te lossen, door eventueel een babbeltje te maken met persvoorlichting.
Ik neem aan dat deze persoon geen vreemde is geweest voor de hulpverleners.


Gast48368

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 13 juni 2007, 18:02:30
Nee, idd, het was niet een "hobby" fotograaf, maar eentje van een groot regionaal Dagblad.

Ik kan me zijn ongenoegen wel voorstellen, als het allemaal gegaan is, zoals beschreven is.

Zo zie je dus maar hoe het dus kan lopen.


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #13 Gepost op: 13 juni 2007, 18:07:13
hoe zegt men dat ook alweer, een gewaarschuwd mens telt voor twee?


paul_hartog

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 13 juni 2007, 18:25:24
hahaha schitterend!!

zo hoort het inderdaad want je moet gewoon niet in de weg lopen ::)

je hebt niets te zoeken op de ongevalslocatie


jacky x

  • verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 250
Reactie #15 Gepost op: 13 juni 2007, 21:09:55
Aan de ene kant ben ik het er wel mee eens, als hij niet op het terein mocht komen, had hij dat ook niet moeten doen. (mits het geen lastige, opdringerige fotograaf is die in het verleden mischien woorden heeft gehad met de hulpverleners.
Is dit niet het geval dan hadden inderdaad  ook de andere fotograven verboden moeten moeten worden in het gebied, dus dat is wel een beetje on fair.
Ik had het op een andere fatsoenlijke manier proberen op te lossen, door eventueel een babbeltje te maken met persvoorlichting.
Ik neem aan dat deze persoon geen vreemde is geweest voor de hulpverleners.

natuurlijk is het unfair maar ik vind het wel erg zielig als men dan maar voor eigen rechter gaat spelen en zegt: jullie doen het zo, dan ik ook zo!
Hou dan de eer aan jezelf en blijf zelf fatsoenlijk8)
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #16 Gepost op: 13 juni 2007, 23:48:51
je hebt niets te zoeken op de ongevalslocatie
Persfotografie? ;)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #17 Gepost op: 14 juni 2007, 00:16:43
hahaha schitterend!!

zo hoort het inderdaad want je moet gewoon niet in de weg lopen ::)

je hebt niets te zoeken op de ongevalslocatie

Ooit gehoord van professionele persfotografen? Die hebben wel degelijk iets op de ongevalslocatie te zoeken... Of maar meteen afschaffen Paolo?


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #18 Gepost op: 14 juni 2007, 01:01:47
Dit is ook gebeurd in Ridderkerk.
Tijdens een (uitslaande) gebouwbrand aan de Damstraat (nabij Hendrik-ido-ambacht), op zaterdag 27 januari jl. rond de klok van 3 uur 's middags...

Dat was gewoon een strakke actie (om naar te kijken)... ^-^ Die goochemert liep ook wel belachelijk in de weg hoor, en had als hobby om voor mijn lens te gaan staan ofzo.


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #19 Gepost op: 14 juni 2007, 01:50:47
Ooit gehoord van professionele persfotografen? Die hebben wel degelijk iets op de ongevalslocatie te zoeken... Of maar meteen afschaffen Paolo?
Voegen ze iets toe aan de veiligheid van slachtoffers of omstanders? Nee? Dan hebben ze er ook niets te zoeken :)
*leegheid*