Pager hoesje

Auteur Topic: Pager hoesje  (gelezen 6199 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Gepost op: 13 juni 2007, 15:24:36
Iemand ervaringen met de lederen holster van de P2000shop? Wat is uiteindelijk beter de plasticen of de lederen? En krijg je bij de lederen geen vochtplekken als het erg warm word?

Max




Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2007, 15:26:05
Ik heb de lederen gehad, maar die was na een maand of drie alweer versleten en dat voor die prijs.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2007, 15:30:41
Aha.

Ja er komen zoveel krasjes op mijn scherm door die plasticen en vroeg me af of de lederen een oplossing is ;)


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #3 Gepost op: 13 juni 2007, 16:10:25
Aha.

Ja er komen zoveel krasjes op mijn scherm door die plasticen en vroeg me af of de lederen een oplossing is ;)

Bij de boekenhandel een dun laagje plestificeer spul kopen zodat je een klein stukje erop kan plakken, het hoesje past gewoon en géen last van krassen meer  ;)

greetz roy


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #4 Gepost op: 13 juni 2007, 16:45:12
Ik heb hiervoor een Bravo802, die had ik in zijn harde plastic omhulsel. Het kettinkje eraan was irritant omdat deze steeds tegen het plastic omhulsel aantikte tijden het lopen. Het probleem was dan ook dat de pager toen ik bij de vijver bezig was , uit zijn plastic omhulsel schoot en een frisse duik in de vijver nam. Hij heeft het helaas niet meer lang gedaan daarna.  :-[

Toen heb ik een ProOne+ gekocht met zo'n hoesje -> klikkerdeklik Maar die is redelijk snel gesneuveld omdat het plastic gedeelte inhet lerenhoesje waarmee hij in de riemclip haakt was afgebroken toen ik ergens achter bleef hangen.
Toen heb ik een leren hoesje gekregen die ze bij de brandweer ingebruik hebben voor de infostream pagers, zo eentje: ->

Die heb ik nog steeds en bevalt goed, en het kettinkje heb ik er sindsdien ook altijd aan  ;)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #5 Gepost op: 13 juni 2007, 16:56:17
Ik heb een pagerhoesje van p200shop, prima spul wat mij betreft!! Tip: doe er ook een nieuw koord bij, mijn ervaring is dat de clip van de lederen hoes niet altijd even strak zit en met zo'n koord hoef je niet bang te zijn dat je hem kwijtraakt, je hoort hem in de lederen hoes namelijk niet echt vallen :)

Succes en laat even weten wat het is geworden!

Mark


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2007, 18:00:44
ik heb het hoesje wat er op de IVIC beurs werd aangeboden , tot nu toe geen klachten  :)


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #7 Gepost op: 15 juni 2007, 19:01:48
ik heb 2 lederen holsters van p2000 shop, allebei prima, geen problemen mee, ben er zeer tevreden over en heb ze al een behoorlijk lange tijd...


owb

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #8 Gepost op: 15 juni 2007, 20:50:24
Ik heb zelf het lederen hoesje van p2000shop gebruikt, alleen zit ik nu toch weer op het plastic holster wat er al standaard bij zat. Op een of andere manier is die toch makkelijk (naar mijn mening).

De kleine aantal krasjes wat ik daardoor krijg neem ik voor lief, het valt namelijk wel mee.
Wat mij het meest irriteerde is dat ik het lederen holster op sommige momenten steeds van mn riem moest halen.
Nu pak ik gewoon m'n pieper eruit.


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #9 Gepost op: 16 juni 2007, 00:38:42
Iemand ervaringen met de lederen holster van de P2000shop? Wat is uiteindelijk beter de plasticen of de lederen? En krijg je bij de lederen geen vochtplekken als het erg warm word?

Max



kijk ook eens op http://felkers.punt.nl/?gr=775995

bevalt zeeeeeer goed ;)
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid