Foto: Rode Kruis in actie

Auteur Topic: Foto: Rode Kruis in actie  (gelezen 2899 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ferrari_F50

• Gast
Gepost op: 13 juni 2007, 23:09:30
Ik zoek een fototje die ik mag gebruiken voor een item op de website www.ambuplanet.nl , wie kan mij daaraan helpen?

7194

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2007, 23:11:08
Wat voor soort foto zoek je precies?

Ferrari_F50

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2007, 23:13:00
Wat voor soort foto zoek je precies?

Het is voor dit item: http://www.ambuplanet.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=185&Itemid=1

Ik zoek een foto, die ik kan gebruiken voor het bovenstaande item. Het maakt niet zoveel uit wat voor een soort foto het is, als het maar een foto is waarop het rode kruis duidelijk zichtbaar is. Uiterraard met bronvermelding  ;)

DanielB

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2007, 16:20:21
Ik vraag me eigenlijk de toegevoegde waarde van zo'n foto af binnen dat artikel... Het voegt denk ik weinig toe als je bijvoorbeeld één van de bekende actie-foto's die het NRK zelf ook gebruikt in dat artikel plaatst.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2007, 14:48:19
Ik denk ook niet dat een foto van een RK medewerker hier in Nederland enige waarde heeft bij dat persbericht.
De werkpakken ("uniformen") hier verschillen totaal van datgene wat men daar draagt.

Als men daar al duidelijk herkenbare kleding heeft gedragen.....
(kan ook zijn dat ze gewone kleren dragen met alleen een armembleem o.i.d.)
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R