Op zoek naar ervaringsdeskundigen

Auteur Topic: Op zoek naar ervaringsdeskundigen  (gelezen 3771 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dominique B

  • Afdelingsverantwoordelijke Hulpdienst Rode Kruis-Bilzen
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Anderen helpen, begint bij jezelf!
Reactie #10 Gepost op: 16 november 2015, 14:08:38
Citaat van: mark hes link=msg=1385178 date=1447677897
Excuus voor de onduidelijkheid, de foto's van de Chevy waren alleen als voorbeeld bedoeld van een voertuig zonder striping en met kleuverschil, er zijn nou eenmaal nog geen foto's van een system strobel container zonder de vza/ambu amsterdam striping.  0098
Dat ziet er inderdaad niet uit.  ???

Op de site van Visser staat hij zonder vza Amsterdam,  wel nog beetje striping.
Maar ik snap wat je bedoeld, ik was bewust van de kleuren, maar had me niet helemaal duidelijk uitgedrukt

http://www.visserleeuwarden.nl/nl/gebruikte-voertuigen

:)
Voormalig Ambulancier DGH. (België) | Ambulancier NDLZ/ EH Verlener Hulpdienst Rode Kruis Vlaanderen afd. Bilzen (België)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #11 Gepost op: 22 november 2015, 21:11:23
Citaat van: Dominique B link=msg=1385191 date=1447679318
Op de site van Visser staat hij zonder vza Amsterdam,  wel nog beetje striping.
Maar ik snap wat je bedoeld, ik was bewust van de kleuren, maar had me niet helemaal duidelijk uitgedrukt

http://www.visserleeuwarden.nl/nl/gebruikte-voertuigen

:)
Ambulance Amsterdam stond erop.. geen vza ;)

Deze heb ik al een jaar of wat niet op gereden, dus geen idee van de staat... de 152 en 153 zijn in de stad en als reserve ingezet, de 183 altijd in hoofddorp, met meer lange ritten, maar ook langere spoedritten. Motor is sterker dan die in de huidige ambu's, en luchtvering is comfortabeler, alleen deint het wat in de bocht omdat de bak vrij fors is
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Reactie #12 Gepost op: 22 november 2015, 22:33:06
't is een 318, waarbij de 3 staat voor het gewicht. Max 3.5 ton, dus gewoon rijbewijs.


Dominique B

  • Afdelingsverantwoordelijke Hulpdienst Rode Kruis-Bilzen
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Anderen helpen, begint bij jezelf!
Reactie #13 Gepost op: 28 november 2015, 13:37:05
Hallo iedereen,  

Inmiddels heb ik heel wat research gedaan en ben ik eigenlijk voorzien van alle antwoorden.  
Ik wil hen die meegedacht hebben even bedanken.  

Verder mag er een slotje op dus :)

Wij hebben inmiddels een onderhandeling lopen bij Visser voor de iets jongere broer 13-152 die ruim 100K Km minder op de klok heeft staan.
Gr Dominique
Voormalig Ambulancier DGH. (België) | Ambulancier NDLZ/ EH Verlener Hulpdienst Rode Kruis Vlaanderen afd. Bilzen (België)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #14 Gepost op: 29 november 2015, 09:40:51
Citaat van: Dominique B link=msg=1388088 date=1448714225
Hallo iedereen,  

Inmiddels heb ik heel wat research gedaan en ben ik eigenlijk voorzien van alle antwoorden.  
Ik wil hen die meegedacht hebben even bedanken.  

Verder mag er een slotje op dus :)

Wij hebben inmiddels een onderhandeling lopen bij Visser voor de iets jongere broer 13-152 die ruim 100K Km minder op de klok heeft staan.
Gr Dominique
Dat zijn wel vooral Amsterdamse km's, trambaan op en af etc, en laatste jaar als reserveauto nergens "thuis"
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-