ach er is natuurlijk veel op en aan te merken op regionaal gebied zo kreeg ik laatst in Flevoland op de pager een weeralarmmelding voor alle ovd's echter de schipper van de reddingsbrigades van flevoland en de schipper van de knrm boot die op Urk ligt kregen geen melding hiervan terwijl die ook operatineel op een groot gebied zijn. echter ze worden bij 112 meldingen wel door ac flevoland gealarmeerd ook dus bekend zijn ze wel daar, wat niet duidelijk is is degene die bepaaldt wie verantwoordelijk is op de grote wateren ijsselmeer + markermeer als er een brand aan boord is of er langdurige zoekactie plaatsvinden. de kustwacht, de ovd van de meegealarmeerde brandweer ,de AC of de burgemeester ,het lijkt me als schipper moeilijk om aan iedereen telkens tekst en uitleg te moeten geven veel tijd wie men beter benutten kan. en de watercontainers waar rescue het over heeft wie bepaaldt wanneer deze worden ingezet want het lijkt me dat de reddingsboten dan al enige tijd bezig zijn en wat voor aanvulling heeft de invertaris op reddingboten ??