Kazerne toegankelijkheid

Auteur Topic: Kazerne toegankelijkheid  (gelezen 5048 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #10 Gepost op: 18 juni 2007, 23:03:50
nou vertel jij het ons eens palpje
Kijk eens in het bericht dat palmpie citeerd... Ik denk dat daar voldoende beveligingredenen instaan om als brandweerman die een beetje nadenkt niet de procedure voor zijn/haar korps in een berichtje te gaan typen ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

ACKevin

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 19 juni 2007, 18:07:35
nja procedure hoef ik toch niet te weten.. als men mij verteld dat je binnen komt doormiddel van een sleutel dan is het in principe genoeg natuurlijk.. maar aangezien ik pas over een jaar op de uitruk ga zitten wil ik graag eerder antwoord snap je :P

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 19 juni 2007, 19:25:54
nja procedure hoef ik toch niet te weten.. als men mij verteld dat je binnen komt doormiddel van een sleutel dan is het in principe genoeg natuurlijk.. maar aangezien ik pas over een jaar op de uitruk ga zitten wil ik graag eerder antwoord snap je :P

Okej, dan zijn we klaar ............... punt
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Pyro_loe

• Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • OvD-Bevolkingszorg
Reactie #13 Gepost op: 19 juni 2007, 19:31:12

dan moet je dat niet hier vragen, maar daar waar je op de uitruk gaat!

en als je nog niet weet waar heeft het ook geen zin om het te vragen.

kan ik ook vragen hoe kom ik bij jullie thuis binnen  ;D

cu,
Loe
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation

ACKevin

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 19 juni 2007, 22:48:50
dan moet je dat niet hier vragen, maar daar waar je op de uitruk gaat!

en als je nog niet weet waar heeft het ook geen zin om het te vragen.

kan ik ook vragen hoe kom ik bij jullie thuis binnen  ;D

cu,
Loe

Ja maar ik sla liever hier een flater, dan in de klas op de cursus :P

En bij ons kom je binnen met de huissleutel :P

hv-engeltje

• brandweervrouw, instructeur EHBO - brandweer en aanverwante zaken
  • Forum gebruiker
  • Instructeur: van alle markten thuis
Reactie #15 Gepost op: 21 juni 2007, 11:14:33
En bij sommige posten met de sleutel, andere met een druppel en weer andere hoop je dat je collega de sleutel niet vergeten is.  :D
Rondom 'onze' hoofdpost in het SGB zit 's avonds een hek. Die gaat met een druppel open, maar tergend langzaam. Hebben nog meer collega's last van de beveiligingsmaatregelen op uitruk? (en nee, ik ga de rest niet vertellen... kom je straks nog op de koffie ook! ;D )
It's me!

pyroloog

• Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • BRW-ZHZ
Reactie #16 Gepost op: 25 juni 2007, 15:51:20
En bij sommige posten met de sleutel, andere met een druppel en weer andere hoop je dat je collega de sleutel niet vergeten is.  :D
Rondom 'onze' hoofdpost in het SGB zit 's avonds een hek. Die gaat met een druppel open, maar tergend langzaam. Hebben nog meer collega's last van de beveiligingsmaatregelen op uitruk? (en nee, ik ga de rest niet vertellen... kom je straks nog op de koffie ook! ;D )

Zo'n hekwerk kan je ook aansturen met een capcode via een pager. Hadden we hier ook last van. hekwerk in de zijkant van je auto omdat je blijkbaar toch breder was dan de doorgang van het opengaande hekwerk. ;)
Werkt super hoor! En de rest krijg je niet te horen, want dat is zo geheim, dat weet niemand hier ;D ;D (alleen ik, maarja, die camerahandel loopt momenteel niet zo lekker na al die media-aandacht ::)  )
Als je wil weten hoe dat hekwerk gaat, moet je ff pm sturen.