Binnenbrand - Kerkrade 19-06-2007

Auteur Topic: Binnenbrand - Kerkrade 19-06-2007  (gelezen 4042 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

0640

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Gepost op: 19 juni 2007, 14:27:20
Hallo,

OP 16-06-2007 rond 18:30 kwam een melding binnen van een binnenbrand op de P2000.
Ik woon er vlakbij dus camera gepakt en renne!!!
Er stonden al een paar mensen tekijken, 2 brandweerwagens en 3 politie auto's.
Hieronder zie je een paar foto's.

Groetjes, Wesley Simons

Voor filmpjes klik op de onderstaande links:
http://www.youtube.com/watch?v=OQRpzOUWZ74
http://www.youtube.com/watch?v=C3qWA57aF48
http://www.youtube.com/watch?v=PqTJqDJZYIM

















Geen enkele mag zonder toestemming van de eigenaar (W.Simons) gekopieërd of andere dingen.




Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2007, 14:49:29
Beste Wesley,

leuk dat je dit nieuws met ons deelt... maar in mijn ogen is dit weinig bijzonder. (en staat het bovendien op de verkeerde plaats, maar dat is je vergeven aangezien je hier nog niet zo lang lid bent) De schreeuwende vetgedrukte tekst onder aan je post verdient ook niet de schoonheidsprijs.

Misschien is het handig, om eerst even de forum regels door te lezen voordat je druk begint te posten  :)
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2007, 16:13:13
Eh... huisnummer deleten...


Beste Wesley,

leuk dat je dit nieuws met ons deelt... maar in mijn ogen is dit weinig bijzonder. (en staat het bovendien op de verkeerde plaats, maar dat is je vergeven aangezien je hier nog niet zo lang lid bent) De schreeuwende vetgedrukte tekst onder aan je post verdient ook niet de schoonheidsprijs.

Misschien is het handig, om eerst even de forum regels door te lezen voordat je druk begint te posten  :)
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2007, 17:59:07
Beste Wesley,

leuk dat je dit nieuws met ons deelt... maar in mijn ogen is dit weinig bijzonder. (en staat het bovendien op de verkeerde plaats, maar dat is je vergeven aangezien je hier nog niet zo lang lid bent) De schreeuwende vetgedrukte tekst onder aan je post verdient ook niet de schoonheidsprijs.

Misschien is het handig, om eerst even de forum regels door te lezen voordat je druk begint te posten  :)
Geheel mee eens ;) Foto's geven volgens mij ook geen meer waarde. Want je ziet alleen maar autotjes en wat mensen ::)
Weer of geen weer... altijd brandweer


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2007, 18:06:21
even een kleine opmerking,

@ Justín als je deze foto niet mooi vind geen dan feedback op de foto's en vertel wesley hoe hij het volgende keer aan kan pakken.

probeer opbouwende kritiek te geven ( dit klinkt heel opa achtig maar daar heeft iedereen veel meer baat bij)

weer OT
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2007, 18:09:29
Dit kan natuurlijk ook allemaal via PM.... ;)


Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #6 Gepost op: 19 juni 2007, 19:19:46
even een kleine opmerking,

@ Justín als je deze foto niet mooi vind geen dan feedback op de foto's en vertel wesley hoe hij het volgende keer aan kan pakken.

probeer opbouwende kritiek te geven ( dit klinkt heel opa achtig maar daar heeft iedereen veel meer baat bij)

weer OT

Ik denk dat je mijn bericht dan niet helemaal snapt, ik val niemand (Wesley in deze) aan. Ik geef juist feedback over dat dit niet de juiste manier is, omdat ik geen uitgebreide handleiding wil gaan typen verwijs ik hem netjes door naar de forum regels, vrij duidelijk lijkt mij.

Dit kan natuurlijk ook allemaal via PM.... ;)

Dat zou kunnen, ware het niet dat dit een forum is, waar men ook van elkaars fouten mag leren en dus dit soort dingen ook openlijk gezegd kunnen worden. Vind ik.
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #7 Gepost op: 19 juni 2007, 19:29:37
Ik denk dat je mijn bericht dan niet helemaal snapt, ik val niemand (Wesley in deze) aan. Ik geef juist feedback over dat dit niet de juiste manier is, omdat ik geen uitgebreide handleiding wil gaan typen verwijs ik hem netjes door naar de forum regels, vrij duidelijk lijkt mij.

Dat zou kunnen, ware het niet dat dit een forum is, waar men ook van elkaars fouten mag leren en dus dit soort dingen ook openlijk gezegd kunnen worden. Vind ik.

En ik vind dat je helemaal gelijk hebt  O0
(en ook ik zie het hierboven niet als kritiek hoor, gewoon feedback, duidelijk en simpel)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #8 Gepost op: 19 juni 2007, 19:33:43
forum regels: http://www.hulpverleningsforum.nl/jan2007.htm  ;)


Alleen de Moderators modereren: Reacties van leden die anderen "terecht wijzen" storen de discussie, en leiden het onderwerp vaak af. Maar: Ook de leden hebben de mogelijkheid om een bepaald onderwerp onder de aandacht te brengen van het Moderator Team, daar wordt tot op heden jammer genoeg weinig gebruik van gemaakt! Middels deze nieuwsbrief dan ook de volgende oproep: Kom je zaken tegen op het forum die daar niet thuishoren, en wil je dat er iets aan gedaan wordt? Gebruik dan de tekst "Meld dit bericht aan de Moderator", rechts onderaan ieder bericht! Als je daar op klikt, kan je een berichtje sturen naar het Moderator Team, inclusief een korte uitleg wat er fout gaat. Aangezien iedere Moderator dit bericht ontvangt, zal er snel iets aan gedaan kunnen worden!


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #9 Gepost op: 19 juni 2007, 19:36:43
Ik denk dat je mijn bericht dan niet helemaal snapt, ik val niemand (Wesley in deze) aan. Ik geef juist feedback over dat dit niet de juiste manier is, omdat ik geen uitgebreide handleiding wil gaan typen verwijs ik hem netjes door naar de forum regels, vrij duidelijk lijkt mij.

Dat zou kunnen, ware het niet dat dit een forum is, waar men ook van elkaars fouten mag leren en dus dit soort dingen ook openlijk gezegd kunnen worden. Vind ik.

Oké Just'in dan heb ik je verkeerd begrepen. bedankt voor je uitleg ;)
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.