Regionale voertuigen Noord-Holland Noord

Auteur Topic: Regionale voertuigen Noord-Holland Noord  (gelezen 17323 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fire dept vincent

• Gast
Reactie #50 Gepost op: 22 juni 2007, 19:44:56
mooi voertuig ik woon zelf in noord-holland heb m helaas nog nooit gezien  O0  8)

Rene112

• Gast
Reactie #51 Gepost op: 22 juni 2007, 19:47:29
mooi voertuig ik woon zelf in noord-holland heb m helaas nog nooit gezien  O0  8)

Dat komt vast omdat jij niet in Noord-Holland Noord woont, maar in de regio Kennemerland  ;)

groeten,
René de Caluwé

fire dept vincent

• Gast
Reactie #52 Gepost op: 22 juni 2007, 19:48:29
oke maar mischien met ZEER grote branden dat hij deze kant op komt of ook niet?   :)

Rene112

• Gast
Reactie #53 Gepost op: 22 juni 2007, 19:51:09
Weer nieuwe regionale voertuigen ;)

De Veiligheidsregio Noord-Holland Noord heeft vorig jaar een europese aanbesteding uitgevoerd voor 5 piketvoertuigen (4x OvD en 1x AGS).

Deze week is het eerste voertuig afgeleverd. Het gaat om een Mercedes-Benz Vito met 4x4 aandrijving (volgens mij vrij bijzonder). De inbouw is door C&C uitgevoerd.

Zojuist heb ik even een paar plaatjes geschoten van de NHN 527.

groeten,
René de Caluwé

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #54 Gepost op: 23 juni 2007, 09:57:04
Weer nieuwe regionale voertuigen ;)

De Veiligheidsregio Noord-Holland Noord heeft vorig jaar een europese aanbesteding uitgevoerd voor 5 piketvoertuigen (4x OvD en 1x AGS).

Deze week is het eerste voertuig afgeleverd. Het gaat om een Mercedes-Benz Vito met 4x4 aandrijving (volgens mij vrij bijzonder). De inbouw is door C&C uitgevoerd.

Zojuist heb ik even een paar plaatjes geschoten van de NHN 527.

groeten,
René de Caluwé

De Vito 4x4 is het standaard Mercedes-Benz OvD voertuig zoals C&C products ze nu aanbiedt. In Zuid-Holland-Zuid rijdt er ook een. Hele mooie voertuigen als je het mij vraagt :)

linkje
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

fire dept vincent

• Gast
Reactie #55 Gepost op: 23 juni 2007, 12:57:05
zeker mooie wagens zijn dat  O0