Ervaringen met de Apollo Galaxy.

Auteur Topic: Ervaringen met de Apollo Galaxy.  (gelezen 14964 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #30 Gepost op: 26 juli 2008, 22:10:10
Nee, alleen als het M21C is dus voluit, het is een kaartcoördinaat die door de lifeliner-3 gebruikt wordt.


groeten Kinky

Dat weet ik, maar zoiets wordt handmatig ingetikt... en ik zie daarom regelmatig dat het op een andere manier geschreven wordt, hoofdletters, kleine letters, spatie's etc.  :) maargoed, zelf weten  :)


Kinky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #31 Gepost op: 26 juli 2008, 23:47:30
Dat weet ik, maar zoiets wordt handmatig ingetikt... en ik zie daarom regelmatig dat het op een andere manier geschreven wordt, hoofdletters, kleine letters, spatie's etc.  :) maargoed, zelf weten  :)

Ben alles toch maar eens zelf gaan controleren, ik had de info over de woordherkenning vanaf internet, deze blijkt helaas niet correct te zijn.
Mijn excuus voor mijn voorbarig gegeven info  :-[
Ik heb nu zelf de Galaxy 9.0 geprogrammeerd en getest met zowel TeStPaGe, tetstpage, TESTPAGE, Test page, en zolang er Testpage achter elkaar in het bericht voorkomt wordt er geallarmeerd het is niet hoofdlettergevoelig en er mogen spatie's in voorkomen zolang het maar testPage achter elkaar wordt weergegeven.

groeten Kinky. O0


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #32 Gepost op: 26 juli 2008, 23:49:39
Ben alles toch maar eens zelf gaan controleren, ik had de info over de woordherkenning vanaf internet, deze blijkt helaas niet correct te zijn.
Mijn excuus voor mijn voorbarig gegeven info  :-[
Ik heb nu zelf de Galaxy 9.0 geprogrammeerd en getest met zowel TeStPaGe, tetstpage, TESTPAGE, Test page, en zolang er Testpage achter elkaar in het bericht voorkomt wordt er geallarmeerd het is niet hoofdlettergevoelig en er mogen spatie's in voorkomen zolang het maar testPage achter elkaar wordt weergegeven.

groeten Kinky. O0

Hoi Kinky (bijzondere naam trouwens  :))

Het maakt mij verder niet uit, zei het meer voor jou zelf ;)


Kinky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #33 Gepost op: 27 juli 2008, 00:20:13
Hoi Kinky (bijzondere naam trouwens  :))

Het maakt mij verder niet uit, zei het meer voor jou zelf

Oké bedankt in ieder geval, zie het dan maar als een berichtje van algemeen belang ;)
groeten Kinky.