@ Palmpie
Ik stelde nergens dat het onderzoek 'nuts' is; dat is voor uw rekening.
Ik stelde dat op de gegeven feiten niet geloof/ kan geloven in deze 'vermoedelijke' oorzaak.
Als de politie open was in Nederland met deze onderzoeken, dan konden we hier later, met alle dan gegeven feiten op open wijze zien waar die toe leiden; en zou ieder rationeel 'geloof' zich willen aanpassen aan de onbetwijfelbare feiten.
Maar het ging hier over een brandtechnisch ongeloofwaardig persbericht
Ikk weet inmiddels dat u, als moderator, almachtig bent , maar ik accepteer niet dat u mij op verdraaiende/leugenachtige wijze woorden in de mond legt; u lijkt Engeltje wel!
Fred Vos.
je kan natuurlijk altijd met de WOB een verzoek doen tot inzage van het onderzoeks rapport!
@ Palmpie
Alleen op een gesmolten koperen leiding, geloof ik het (bliksem als ontstekingsoorzaak en wat werd daardoor ontstoken?) nooit!
Wellicht speelt hier de Schipholbrand mee. Als iemand onachtzaam is met vuur hangt hij (voorlopig) voor alle consequenties.
Zal wel weer onder de (politie)pet blijven. De brandweer wil sowieso niets weten van brandoorzaken, daar zou je dan van moet leren! Nein Danke! We hebben (mogelijk) wel wat anders te doen.
'Keep the mushrooms in the dark and feed them a lot of shit? '
Met vriendelijke groet,
Fred Vos.
Als je beweert dat je het
nooit gelooft dan geef je een waarde oordeel waar je maar heel moeilijk van kan terug kan komen. Daardoor insinueer je dat het een vaststaand feit is dat dit niet kan gebeuren dus moet het wel wat anders zijn...
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=nooitnooit (bw.)
1 op geen enkel tijdstip => als de kalveren op het ijs dansen, als de maan drie hoorns heeft, als ik in mijn rijke jaren kom, als Pasen en Pinksteren op één dag vallen, in der eeuwigheid niet, in geen honderd jaar, met sint-juttemis, nimmer, nimmermeer; <=> altijd, ooit
2 heus niet
3 beslist niet, in geen geval => met geen mogelijkheid, never, nooit ofte nimmer, om de donder niet, om de dooie dood niet, om de duivel niet, onder geen beding, van zijn leven niet, van zijn levensdagen niet, voor geen goud, voor geen prijs