p2000 Afkortingen

Auteur Topic: p2000 Afkortingen  (gelezen 4744 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Gepost op: 26 juni 2007, 19:06:35
Aangezien ik nog niet zo heel erg lang bezig ben met p2000 en alles er om heen.. (Een kleine 8/9 maanden) Weet ik toch nog steeds niet wat sommige afkortingen zijn.. Ik heb hier op het forum de zoekfunctie gebruikt maar niet iets recents kunnen vinden... Via google wel wat dingen, maar dan zie ik toch weer dingen die missen..

Dus ik wou vragen of iemand misschien een helemaal up-to-date lijst heeft met alle afkortingen zodat ik die hier uitkan printen en misschien een leuk boekje van kan maken ofzo :P

Bvd,

Timmos <o/




Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2007, 19:08:32
In welke regio woon je? Dat kan namelijk nog eens per regio verschillen.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2007, 19:12:54
Zeeland, Terneuzen


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2007, 00:21:19
Klein schopje :$


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2007, 01:54:52
Aangezien ik nog niet zo heel erg lang bezig ben met p2000 en alles er om heen.. (Een kleine 8/9 maanden) Weet ik toch nog steeds niet wat sommige afkortingen zijn.. Ik heb hier op het forum de zoekfunctie gebruikt maar niet iets recents kunnen vinden... Via google wel wat dingen, maar dan zie ik toch weer dingen die missen..

Stel anders eens wat concrete vragen. Veel afkortingen kunnen per regio verschillen...

Groeten, Peter.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #5 Gepost op: 30 juni 2007, 02:09:23
Zeeland, Terneuzen

Regio Zeeland, Terneuzen dus :P


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #6 Gepost op: 1 juli 2007, 01:40:44
Regio Zeeland, Terneuzen dus

Je bent jezelf aan het herhalen. Blijkbaar heb je dus geen concrete vragen en dan valt er ook weinig te beantwoorden...

Groeten, Peter.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #7 Gepost op: 1 juli 2007, 01:53:35
Ik heb inderdaad geen concrete vragen mbt speciale afkortingen nee.. Ik zou gewoon alleen alle afkortingen willen om het simpel te zeggen  :P


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #8 Gepost op: 1 juli 2007, 01:55:09
Ik heb inderdaad geen concrete vragen mbt speciale afkortingen nee.. Ik zou gewoon alleen alle afkortingen willen om het simpel te zeggen

Alle afkortingen? Dat zijn er waarschijnlijk meer dan wij als "buitenstaanders" weten. Ik zou eens contact opnemen met de meldkamer Zeeland, wellicht kunnen zij je verder helpen.....

Groeten, Peter.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #9 Gepost op: 1 juli 2007, 01:56:36
Alle afkortingen? Dat zijn er waarschijnlijk meer dan wij als "buitenstaanders" weten. Ik zou eens contact opnemen met de meldkamer Zeeland, wellicht kunnen zij je verder helpen.....

Groeten, Peter.


Laat me die groep nog kleiner maken.. De afkortingen die hier bekend zijn op het forum, en misschien al up-to-date op een openbare site staan